aspic Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Engjac: Eg har same problemet. Eg bestilte frå cdon på fredag og vil nok mest sannsynlig ikkje få det i morgon. Vurderer å kjøpe i butikk ein stad og heller bruke angreretten. Eg er då rimleg sikker på at vi berre må betale frakta.
Belial667 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hvis du sjekker lagerstatusen på de forskjelige elkjøp butikkene så er det ikke mange som har det på lager enda. Gjøvik, Husnes og Narvik er noen av de heldige butikkene som har fått det inn. Regner med lagerstatusen snart vil endre seg på de andre lokasjonene også -- Bel
aspic Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 DU SA HUSNES?! er jo 20 min herifrå.. DU REDDA DAGEN BELIAL667! <333333333 Kor tidlig bør ein vere ved opningstid?
shaker Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Noen som vet om Elkjøp får inn PS3-versjonen av spillet? De har den ikke i nettbutikken eller i noen av de lokale butikkene. Endret 28. april 2008 av shaker
Fenixen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 DU SA HUSNES?! er jo 20 min herifrå.. DU REDDA DAGEN BELIAL667! <333333333 Kor tidlig bør ein vere ved opningstid? pleier aldri å være kø ved noen spillanseringer på husnes.. vi er for late til å gå ned på elkjøp men muligens er gta4 er såpass bra at de gidder å bevege seg ned.. helsing ein valebu..
aspic Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Yeah.. I see your point. Drit at min første fridag frå KVV likevel ender opp med at eg må ta køyreturen ut til Husnes. *Rosendal*. Trur difor eg skal møte opp litt før opning nett for å garantere meg spelet. Eller, vi set opp telt i dag! Du står for eingongsgrill!
Fenixen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 hehe spelet dette inn i postkassen min i morgen tidlig, ellers hadde eg stillt med eingongsgrill og eit par kosepils skal ikkje sjå bort i frå av jævlane på elkjøp har lagt av alle spelo dei får inn.. men eg hadde nå prøvd
aspic Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ja, fysj. Korrupte jævlar. Når opnar senteret btw?
krillee Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Engjac: Eg har same problemet. Eg bestilte frå cdon på fredag og vil nok mest sannsynlig ikkje få det i morgon. Vurderer å kjøpe i butikk ein stad og heller bruke angreretten. Eg er då rimleg sikker på at vi berre må betale frakta. Vel, jeg tror ikke problemet er at jeg ikke vil få det i morgen, for det tror jeg, ble tross alt sendt på fredag, bestilte en gang i februar tror jeg det var ;P Men, jeg blir til å bruke angreretten hvis jeg får kjøpt det på elkjøp
aspic Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Einig.. Såg først no at det blei ca. 200 kr billegare totalt. I tillegg har eg gavekort på ein 500kr ved butikken, så "problemet" er løyst Eg er berre litt usikker mtp. kor mange eksemplarer dei får inn.
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Var innom en expert butikk i dag for å evt høre om de fikk inn collectors edition i morgen. Må inrømme at jeg lo høyt når de sa at de ikke tar inn GTA spill i hele tatt pga det medieoppstyret som var en par år tilbake. Latterlig, som om folk ikke får tak i spillet uansett, dessuten er det jo 18års grense. Rett og slett barnslig av en slik stor kjede. Jeg kommer nok ikke til å besøke expert når det gjelder nye spill lengre. Heldigvis finnes det masse andre spillbutikker her i byen. Endret 28. april 2008 av apollox
Selvin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Var innom en expert butikk i dag for å evt høre om de fikk inn collectors edition i morgen. Må inrømme at jeg lo høyt når de sa at de ikke tar inn GTA spill i hele tatt pga det medieoppstyret som var en par år tilbake. Latterlig, som om folk ikke får tak i spillet uansett, dessuten er det jo 18års grense. Rett og slett barnslig av en slik stor kjede. Jeg tror for å være ærlig at det gjelder hele Expert kjeden, altså alle butikken i Norge Endret 28. april 2008 av Selvin
Daje.P Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Var innom en expert butikk i dag for å evt høre om de fikk inn collectors edition i morgen. Må inrømme at jeg lo høyt når de sa at de ikke tar inn GTA spill i hele tatt pga det medieoppstyret som var en par år tilbake. Latterlig, som om folk ikke får tak i spillet uansett, dessuten er det jo 18års grense. Rett og slett barnslig av en slik stor kjede. Jeg tror for å være ærlig at det gjelder hele Expert kjeden, altså alle butikken i Norge Bekreftes. Jeg fikk samme svar på en Expert i dag. Fyren jeg prata med der sa det gjaldt hele kjeden, og var enig i at det var tåpelig
Selvin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 For noe stort tull av Expert, de som er en så proff kjede, også kan de ikke ta in GTA IV engang? Har aldri likt Expert og kommer ikke til å like dem på grunn av dette heller
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg tror for å være ærlig at det gjelder hele Expert kjeden, altså alle butikken i Norge Ja, han bekrefta at det gjelder hele kjeden. Det var noen luringer høyt oppe i systemet deres som hadde sagt at "slik vil vi ha det". Synd for dem, det fører jo absolutt ingen vei. Endret 28. april 2008 av apollox
Selvin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Jeg tror for å være ærlig at det gjelder hele Expert kjeden, altså alle butikken i Norge Ja, han bekrefta at det gjelder hele kjeden. Det var noen luringer høyt oppe i systemet deres som hadde sagt at "slik vil vi ha det". Synd for dem, det fører jo absolutt ingen vei. Jaja, det er synd for Expert. De kunne tjent en hel slump penger på bare det spillet, men nei. Det er de som taper på det når alt kommer til alt. Også på grunn av at "spillet er for voldelig", for noe hjernedødt pjatt!
Cxz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Noen som vet om Elkjøpbutikker har fått inn GTA til Playstation 3? De har det verken inne i nettbutikken eller i andre byer.
kimman Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Vet noen om det er mulig å få kjøpt spillet idag i Oslo/Akerhus? Klarer ikke å vente helt til imorra, jeg..
Bliv1n Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Bestilte fra elprice, sendte mail om når jeg kunen vente å få det. De får det inn i morgen, og spillet blir så sendt som brevpost. Håper ikke mange bestilte der i fra, slik at jeg får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå