Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?


Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noe fra elkjøp eller lefdal angående utsending av spesial utgaven?

Stille som graven her.

 

 

Min ordre av Grand Theft Auto IV Special Edition til Xbox 360 står hvertfall som "sendt" på min konto hos Lefdal :)

 

Det har min ordre gjort i 6 dager. Hmm dette begynner å bli irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm. Jeg har ikke fått noen bekreftelsesmail enda, så jeg ringte likegodt og spurte for å være helt sikker på at spillet mitt faktisk ble sendt i dag. Hun jeg snakket med sjekket opp ordren min og bekreftet at, joda, det har blitt sendt. :)

 

Men da jeg spurte om dette med sporingsnummer og slikt, viste det seg at hun fikk opp pakken min som "postbrev" i systemet sitt, dvs en type forsendelse som i følge henne ikke har noe sporingsnummer i det hele tatt. Merkelige greier, det er jo special edition-utgaven til PS3 det er snakk om her, og det står at den skulle sendes som "Postpakke" i mailen jeg fikk da jeg bestilte.

 

edit: la til litt på slutten

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe fra elkjøp eller lefdal angående utsending av spesial utgaven?

Stille som graven her.

 

 

Min ordre av Grand Theft Auto IV Special Edition til Xbox 360 står hvertfall som "sendt" på min konto hos Lefdal :)

 

Det har min ordre gjort i 6 dager. Hmm dette begynner å bli irriterende.

 

Hmm....

 

Min har stått som "reservert" frem til i dag :hmm:

 

Jaja, den dukker vel opp en gang i løpet av uka :)

Endret av Typho
Lenke til kommentar

Fikk bestillingen fra CDON.com i postkassa mi i dag, men jeg var nede å kjøpte det på ELKJØP istedet, grunnet at det ble rundt 200 kr billigere der...

Nå er det bare å sende tilbake kopien fra CDON :)

 

Å for et spill btw! Har sittet nonstop hekta i over 7 timer i dag, har ikke fått øvet noe på naturfag prøven jeg skal ha i morgen ! :D Ikke alltid en fordel å få et nytt spill midt i uka!

Lenke til kommentar
Fikk epost bekreftelse fra kundeservice på at spillet var sendt i går. Ser vel det ikkje før fredag kan eg tenke meg.

 

Fikk aldri noe bekreftelses mail før SMS`en dukket opp idag, men fra sporingsnr kunne jeg se at den ble levert til terminalen i Oslo igår kl 18. Nå bor jeg heldigvis i Oslo mulig derfor den kom så kjapt...

Lenke til kommentar

Fikk svar på emailen jeg sendte igår. De sa at pakken ble sendt igår. Bare merkelig at jeg ikke fikk noen leveringsbekreftelse da. Kanksje de har hatt det så enormt travelt med alle som har bestillt GTA IV at de har glemt det. Jaja, da er den ivertfall på vei, men jeg og bor i Bergen, så får det nok dessverre ikke før tidligst på fredag regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...