Gå til innhold

Spørsmål ang. bestilling på Komplett.no


Anbefalte innlegg

Bestillte en ny PC fra Komplett forrige Onsdag, med antatt utsendelse i dag, men ordren står fortsatt som åpen og datoen er ikke forandret...

 

Det var min far som bestillte den for meg, siden han har konto der fra før av gjennom jobben sin, men det burde ikke ha noe å si, burde det??

 

Alle delene er på lager, det har jeg sjekket i dag, så jeg forstår ikke helt hva det er som skjer egentlig... Når allt er på lager, da burde de vel egentlig ha klart å smelle i hop en Pc, ordren har tross allt stått som åpen siden den ble bestillt forrige onsdag, litt rart at de skall bruke så lang tid da...

 

Noen som har noen inspill her??

 

(Det er en modell som Komplett tilbyr som heter I 35, og ligger under Gamer premium på komplett.no)

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kan lønne seg å ringe/sende en liten epost til kundeservice, som foreslått her i tråden. Det kan jo hende de har satt denne datoen for sending siden de nok har mange maskiner som skal ut samtidig.

 

Jeg bestilte litt ram her onsdags kveld, og ble uhyre overrasket da den allerede var kommet på mitt lokalte postkontor fredag morgen (det er selvsagt forskjell på ram og en komplett PC, men komplett *er* raske nå for tiden til å sende avtalte varer.

 

 

Mvh Nils Erik

Endret av 1rescue
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

komplett sin nye plukkemaskin pakker på en ganske interessant måte noen ganger, men den er i alle fall rask. ikke at det betyr noe om pcen skal bygges

Lenke til kommentar
Det der likte jeg ikke. Har bestil pc i dag tidlig og den står fortsatt som åpen og leveringsdato er satt til 5 mai.Hva skjedde med leveringen, ble den sendt på datoen som avtalt?

 

Fikk maskinen etter lovet leveringsdato, men ikke så mye etter... De begynnte å plukke deler til maskinen dagen etter lovet levering, men jeg fikk den på fredagen samme uken :)

 

Er stor fornøyd med maskinen, veldig stilegående, og har taklet de to MMO spillene jeg spiller (Star Wars Galaxies: An Empire Divided, og City of Heroes/Villains) uten å mukke...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Det der likte jeg ikke. Har bestil pc i dag tidlig og den står fortsatt som åpen og leveringsdato er satt til 5 mai.Hva skjedde med leveringen, ble den sendt på datoen som avtalt?

 

Fikk maskinen etter lovet leveringsdato, men ikke så mye etter... De begynnte å plukke deler til maskinen dagen etter lovet levering, men jeg fikk den på fredagen samme uken :)

 

Er stor fornøyd med maskinen, veldig stilegående, og har taklet de to MMO spillene jeg spiller (Star Wars Galaxies: An Empire Divided, og City of Heroes/Villains) uten å mukke...

 

Takker for tilbakemelding.Alt er nok glemt når den er kommet i hus :) . I dag skal det liksom være den antatte leveringsdatoen. Ordren har nå stått som "frigjort for plukk" i 3 dager men er redd det vil bli senere for meg også. Men som nevnt så er det glemt når den ankommer. Fint at du er fornøyd med maskinen. Det håper jeg også at jeg blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...