Gå til innhold

Da var PvP-filmen ferdig! : )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir skuffet med en gang videoen starter.

Kan du gi meg en god grunn for at du ganker folk i et område hvor mennesker driver med daylies, og i tillegg til at det hjelper serverens progress hvis de får fullført questene sine? Men du ganker og gir folk langt mindre lyst til å queste der og dermed er du en av dem som faktisk gjør at servere progresser saktere..

Hvorfor?

Skrevet

Kan du gi meg en god grunn for at du ganker folk i et område hvor mennesker driver med daylies, og i tillegg til at det hjelper serverens progress hvis de får fullført questene sine? Men du ganker og gir folk langt mindre lyst til å queste der og dermed er du en av dem som faktisk gjør at servere progresser saktere..

Hvorfor?

Akkurat den reaksjonen der som gjør det verdt å ganke der :D

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Likte filmen, bra skills :)

Skrevet

Takk for respons alle sammen! : )

Til -stiaN : Jeg prøvde å løpe rundt i diverse områder i Outlands for å samle frags, og jeg tror jeg brukte 2 dager på 3 klipp eller noe sånt.

På Quel Danas er det veldig mange potentsielle "offere".. Desuten, jeg corpscampet aldri. Jeg drepte de én gang, og gikk videre til neste sted. Hvis noen skulle ha et stort problem med å dø én gang, så kan de bare pelle seg vekk fra en PVP-server.

Til Kuldesjokk: Jeg bruker BarTender (Action bars) Skinner (Den svarte "bakgrunnen" nederst på skjermen og Perl.

Skrevet

Hvorfor?

Reroll pve server. Endelig et område med litt world pvp på pvp servere så begynner carebearsa å klage.

Likte første delen av videon, godt jobbet!

Skrevet

savner gamle dager hvor det var krig mellom southshore og hillsbrad foothills det var world pvp. og IF og OG va det også mye mer aktivitet i enn nå. syns det va morro jeg :) nice video btw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...