Northern_Comfort Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 (endret) Heihei folkens.. Jeg har nå satt sammen en liten pvpfilm (~12 min lang) Jeg spiller Mage på Darksorrow.. Så bare ta en titt og skriv gjerne en kommentar på hva du synes : ) (Hadde vært supert om dere lasta den ned, bedre kvalitet da) Takk. http://files.filefront.com/Spharx+pvp+proj...;/fileinfo.html Endret 21. april 2008 av Northern_Comfort
Pjolter Knicksen Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg blir skuffet med en gang videoen starter. Kan du gi meg en god grunn for at du ganker folk i et område hvor mennesker driver med daylies, og i tillegg til at det hjelper serverens progress hvis de får fullført questene sine? Men du ganker og gir folk langt mindre lyst til å queste der og dermed er du en av dem som faktisk gjør at servere progresser saktere.. Hvorfor?
DeadManWalking Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Haha, det er Wow! Et spill, så slapp av. On-topic; Veldig bra! Tihi
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Hmm, selve filmen var bra, men synes det ble kjedelig med ice lance ganger 1000 på isle of quel'danas, men giddet å listet addonene dine? så et par interessante.
JonM- Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg blir skuffet med en gang videoen starter. Kan du gi meg en god grunn for at du ganker folk i et område hvor mennesker driver med daylies, og i tillegg til at det hjelper serverens progress hvis de får fullført questene sine? Men du ganker og gir folk langt mindre lyst til å queste der og dermed er du en av dem som faktisk gjør at servere progresser saktere.. Hvorfor? Akkurat den reaksjonen der som gjør det verdt å ganke der
Northern_Comfort Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Takk for respons alle sammen! : ) Til -stiaN : Jeg prøvde å løpe rundt i diverse områder i Outlands for å samle frags, og jeg tror jeg brukte 2 dager på 3 klipp eller noe sånt. På Quel Danas er det veldig mange potentsielle "offere".. Desuten, jeg corpscampet aldri. Jeg drepte de én gang, og gikk videre til neste sted. Hvis noen skulle ha et stort problem med å dø én gang, så kan de bare pelle seg vekk fra en PVP-server. Til Kuldesjokk: Jeg bruker BarTender (Action bars) Skinner (Den svarte "bakgrunnen" nederst på skjermen og Perl.
Valkyria Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 med tanke på nicket ditt burde du brukt "Northern Comfort" av CoB som fragsang nice film
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Var mere smålukk som de store knappene mede cooldowns på jeg var interessert i bartender, skinner og slekt fjas er allerede oppe og går
drugis Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 vi må møtest, spiller alliance der, lvl 70 shaman og paladin, hilur og windmaster!
Northern_Comfort Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 vi må møtest, spiller alliance der, lvl 70 shaman og paladin, hilur og windmaster! Haha, greit. Send meg en PM når du føler for det, så kan jeg logge på ; )
StarGazer Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg blir skuffet med en gang videoen starter. Kan du gi meg en god grunn for at du ganker folk i et område hvor mennesker driver med daylies, og i tillegg til at det hjelper serverens progress hvis de får fullført questene sine? Men du ganker og gir folk langt mindre lyst til å queste der og dermed er du en av dem som faktisk gjør at servere progresser saktere.. Hvorfor? Reroll pve server. Endelig et område med litt world pvp på pvp servere så begynner carebearsa å klage. Likte første delen av videon, godt jobbet!
Gaardon Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 savner gamle dager hvor det var krig mellom southshore og hillsbrad foothills det var world pvp. og IF og OG va det også mye mer aktivitet i enn nå. syns det va morro jeg nice video btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå