Jokiz Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg fikk nettopp min helt nye PC fra komplett. Den skulle inneholde 2 500GB harddisker fra Samsung. Så jeg innstallerte Windows Vista 64bit men ser nå at jeg bare har 1 © disk på 500GB! Syntes å huske jeg hadde to harddisker da jeg inntallerte Vista. Gjorde en om til "Primær". Kan det være problemet? Er ganske sikker på at det befinner seg en harddisk til inne i PCen. Finnes det noen måte å få denne "innstallert" uten å måtte formatere hele PCen?
larseman Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 til din oppmerksonhet: diskbehandling= star>datamaskin(høyreklikk)>behandle>lagring har du prøvd å åpne pcen fysisk, for å se om disken sitter der?
Jokiz Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Ser 2 Samsung harddisker på "Enhetsbehandling" ja.
Hårek Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Enhetsbehandling (Device Manager) er ikke det samme som Diskbehandling (Disk Manager). Men det er jo greitt å vite at du ser dem der. Diskbehandling: http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå