stefank5 Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg har akkurat bestil meg ny pc og bestemte meg fro RAID 0+1 oppsett for å sikre ytelse og sikkerhet. Dette ble mitt oppsett: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=68615 Er det spesielle hensyn man må ta ved oppsett av dette, eller er det bare å plugge sammen og krysse fingrene? Setter pris på tilbakemeldinger da jeg skal skru sammen sakene på torsdag
Vikdal Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Har du 2 disker liggende som du også skal bruke da eller? Ser du bestiller 2stk raptor 150 og 2 stk seagate 500GB. Raid 0 + 1 krever vel minimum 4 fysiske disker.
Dr.Gonzo Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Han skal vel kanskje ha raptorene i raid 0 og Seagatene i raid 1? Det er bare å plugge i og konfigurere raidkontrollerne. Husk drivere under installasjonen av windows.
stefank5 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 hehe, burde kanskje spesifisert bedre, 2 Raptor i raid 0, 2 Seagate i raid 1. Hvis det bar er å plugge i, høres dette bra ut Regner med (håper)at windows Ultimate 64 har drivere klare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå