Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB portene viker ikke på pcen (trodde det bare var musen først)


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem på min hp pavilon dv1110. Når jeg kobler til en usb mus, vill ikke musepekeren bevege på seg. Har testet med to muser, og testet de på en annen pc, og da virket de fint. Jeg har hatt litt problemer før. men da har den begynt å virke igjen etter et par sekunder. Jeg er glad det er en laptop. Hvis ikke hadde det vert veldig vansklig å bruke PC-en.

 

Hva kan være årsaken til dette?

Endret av mazz_222
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Operativsystem? Hvis XP/Vista, kommer det opp "hardware connected" ting?

Funker andre USB-enheter?

Hvis ikke, sjekk at USB er skrudd på i BIOS.

Hvilken type mus er det? Prøv å koble musa fortere inn. Har selv problemer med IntelliMouse, at hvis jeg setter i USB-pluggen for langsomt så blir den ikke detectet.

Lenke til kommentar

Jeg bruker windows xp. Jeg testet webcameraet først(det var allerede koblet i). det virket fint. Prøvde med en USB stick, den virket ikke. Tok ut webcameraet å satt den i der. Den virket forsat ikke. prøvde webcameraet igjen. Da hadde den også sluttet å virke. Men det ser ut til at alle usb enhetene får strøm, siden de lyser. USB enhetene virket tideliggere i dag, og jeg har ikke restartet pcen siden da. Skulle jeg kanskje restarte pcen for å se om den virker da? Jeg er ikke veldig kjent i BIOS så har ikke prøvd det enda.

 

Musene jeg bruker er en "Microsoft Wireless Notebook Optical Mouse

http://content.etilize.com/images/300/10290491.jpg

Den andre musen jeg brukte var en lenovo mo32bo

http://www.allnotebooks.ru/img/compl/290.gif (på min står det lenovo på toppen)

 

Jeg får ingen meldinger om at noe er koblet til når jeg setter den inni usb inngangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...