Gå til innhold

[AoC]Videoene på dagbladet.no


Anbefalte innlegg

Jeg viste spillet for 5-6 stykker i løpet av PvP-beta helgen, de hadde alle gleda seg til spillet. Og ALLE ble skuffet av betaen, og halvparten sa: "kanskje jeg heller skal fortsette med WoW".

lol.

 

Syntes det er litt spesielt at det alltid er ALLE!!!1one. Samme om det er noe positivt eller negativt egentlig, men det er alltid alle man kjenner og alle man har snakket med som er helt enig med posterens synspunkter. aldri noen eller et par..

 

Det er mye varierte tilbakemeldinger fra betaen, men i det siste er de alle fleste ganske positive, selv de som var veldig negative tidligere. Så at ALLE ble så fantastisk skuffet er jeg ganske usikker på.. har selv spilt en del, så jeg vet like mye hva jeg snakker om som deg/dere.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Største problemene til AoC pr dags dato i general beta er at spillet krasjer hvert 5te minutt uansett hvor du er og hva du gjør.

det er jeg ganske uenig i, har ikke spesielt god maskinvare så det er sagt. jeg krasjer ca en gang i timen.. men har en god del lagg..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Jeg hadde STORE forventninger til dette spillet. Kom inn i PvP-beta, men ble utrolig skuffet. Spillet virket utrolig lite "proft", hvis dere skjønner. Fikk ikke følelsen av at det var et godt spill. Jeg er elendig på å forklare hva jeg synes er dårlig med spill jeg ikke liker, her kan jeg bare si at "følelsen" i spillet ikke var god.

Jeg kansellerte pre-order i går, og er glad for det. Dette spillet kan jo muligens bli bra med tid og stunder, men det tror jeg blir lenge til + at hvis Funcom skal kunne oppdatere spilelt jevnlig og gradvis gjøre det bedre etter release, så trenger de penger for å gjøre det. Og for å få penger, må folk kjøpe spillet og fortsette å spille det, noe jeg tviler på at spessielt mange vil gjøre, slik spillet er akkuratt nå.

 

Jeg viste spillet for 5-6 stykker i løpet av PvP-beta helgen, de hadde alle gleda seg til spillet. Og ALLE ble skuffet av betaen, og halvparten sa: "kanskje jeg heller skal fortsette med WoW".

 

Prøv å ta i betrakning at du spillte et uferdig spill på en gammel betabuild.

Nå vet ikke jeg helt hva du mener med lite "proft". synes du kom med en meget svak begrunnelse som ikke sier meg mye. Husk også at WoW allerede har vært ute i flere år og har fått utallige patcher på veien. Tenk tilbake på alle forandringene fra WoW 1.0 til idag.

 

Conan er nok vanskligere og mer hektisk, noen liker kansje spill som er enklere og hvor man har mer kontroll over situasjonen. Jeg derimot foretrekker utfordringer.

 

Og sju venner hvor alle mente det samme synes jeg er litt snodig eller overdrevent.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Jeg hadde STORE forventninger til dette spillet. Kom inn i PvP-beta, men ble utrolig skuffet. Spillet virket utrolig lite "proft", hvis dere skjønner. Fikk ikke følelsen av at det var et godt spill. Jeg er elendig på å forklare hva jeg synes er dårlig med spill jeg ikke liker, her kan jeg bare si at "følelsen" i spillet ikke var god.

Jeg kansellerte pre-order i går, og er glad for det. Dette spillet kan jo muligens bli bra med tid og stunder, men det tror jeg blir lenge til + at hvis Funcom skal kunne oppdatere spilelt jevnlig og gradvis gjøre det bedre etter release, så trenger de penger for å gjøre det. Og for å få penger, må folk kjøpe spillet og fortsette å spille det, noe jeg tviler på at spessielt mange vil gjøre, slik spillet er akkuratt nå.

 

Jeg viste spillet for 5-6 stykker i løpet av PvP-beta helgen, de hadde alle gleda seg til spillet. Og ALLE ble skuffet av betaen, og halvparten sa: "kanskje jeg heller skal fortsette med WoW".

Det blir ikke mye seriøst når du faktisk ikke klarer å sette fingeren på HVA det var som gjorde opplevelsen dårlig for din del, særlig også når du nevner at alle du kjenner ikke likte det. HVA er det dere ikke liker?

 

Du må da ha NOE du kan si om det som ikke helt stemte?

Det å si at det ikke var "proft", eller at "følelsen" ikke var der kan da være greit det, men HVA?

 

EDIT: Leste ikke resten av postene som kom etter denne.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over alle som prøver å plukke fra hverandre postene til de som sier conan er dårlig per dags dato.

 

Christeven og o(O)phus, bare i tilfelle dere ikke misforstod med vilje så legger jeg inn et par hjelpeord i parantes i setningen til BonoU2 så dere kanskje forstår det bedre:

Jeg viste spillet for 5-6 stykker i løpet av PvP-beta helgen, de hadde alle (5-6) gleda seg til spillet. Og ALLE (de 5-6 folkene) ble skuffet av betaen, og halvparten sa: "kanskje jeg heller skal fortsette med WoW".

OMG DET ÆKKE LITE TEIT Å SI *ALLE* HELE TIDEN DA! JAAAaaAaAA

 

Parallellene til WoW er også helt bak mål. Jeg spilte US beta i sin tid, og betaen der får Conan til å fremstå som pre-alpha på det beste. Eneste buggen man ble plagd med på den tiden var at man av og til ble stuck i looting. Irriterende nok, men du falt i alle fall ikke gjennom verdenen og kræsja i hytt og pine.

 

Men men, jeg respekterer at folk liker det, men det blir feil å hoppe på alle som sier noe annet samt rett og slett feilinformere ved å trekke WoW paralleller og si Conan er 100x bedre, for det er det på ingen måte, hverken i production values eller innhold.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over alle som prøver å plukke fra hverandre postene til de som sier conan er dårlig per dags dato.

 

Parallellene til WoW er også helt bak mål. Jeg spilte US beta i sin tid, og betaen der får Conan til å fremstå som pre-alpha på det beste. Eneste buggen man ble plagd med på den tiden var at man av og til ble stuck i looting. Irriterende nok, men du falt i alle fall ikke gjennom verdenen og kræsja i hytt og pine.

 

Let me say this, EL O EL!

 

Her bekrefter du jo bare at du ikke akkurat kan ha tilbrakt mye tid i WoW US beta. Det var langt større problemer, og glitcher i den betaen også så du er jo helt bak mål. Castingbugs, target-range bugs, generelle ting som var relativt gamebreaking. Men som med AoC betaen, ble det bedre og bedre mot slutten før release.

Lenke til kommentar

Let me bare say this også, ERR O EF EL @The-Vivid-Imagination-man-Scorp (blir bare såå kult med engelsk da!)

Castingbugs, target-range bugs, generelle ting som var relativt gamebreaking

Javel? Her bekrefter du at du har en livlig fantasi. Spurte de jeg kjenner som spilte i betaen, men ingen husker noe av det du nevner. Men, in all fairness (se jeg kan også engelsk 'a!) så var det en superbug som var plagsom og det var at instanceserverne tidvis datt ned.

Lenke til kommentar

Spillte også wow beta'en, og jeg må si, den eneste store bug'en som var noe å snakke om der var faktisk bare den looting bug'en.

 

Men dere må huske på at Wow er et veldig komplett spill idag. Det manglet endel når det kom ja, men AoC slippes i mai 2008 og blir direkte satt opp mot Wow 2008, ikke Wow 2005. Det kreves derfor at det er JÆVLI mye bedre enn hva Wow var ved release.

Lenke til kommentar

tacomodo, du overdriver så utrolig i alt du skriver.. så er ganske klart at det ikke er mulig å diskutere med deg, for du har vist alle svarene på alt. og alle du snakker med er vist alltid enige i alt du mener om spill, har du en gruppe sittende rundt deg konstant og backer deg opp?

 

Spesielt morsomt er det jo at en fyr som poster noe om wow betaen ti på ti, og når du poster ti over elve har du allerede snakket med alle du kjenner i betaen som er helt enig med deg.. var det bare rett til telefonlista å ringe som en gal eller?

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

25% eller 16 av 62 for å være helt nøyaktig.

Er man på jobb og jobber ved en pc så er det sjelden noe problem å være på msn samtidig.

 

KAn jo også legge til at jeg er skuffet over AoC, jeg har spilt beta siden Desember. Jeg var veldig entusisiatisk i Januar og utover, men så begynte jeg å kræsje hvert 30. minutt eller oftere, quester bugga seg, det var generelt mye drit.

Nå har jeg ikke prøvd på en liten stund, rett og slett fordi det var helt uspillbart for min (og en del andre iflg. beta-forumet), men jeg håper de kanskje har skjerpet seg.

Endret av Hachon
Lenke til kommentar

Betaen clienten var veldig ustablil for et par måneder tilbake. Nå er alt mye bedre. Jeg crasher aldri lengre og alt av grafikk, bugs osv har blitt pusset og forbedret mye. Dette kom i den store 6GB patchen for 1-2 uker siden, sammen med character wipe.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

noen synes AoC er bra, andre ikke. noen synes det er et kjempefantastisk spill som overgår WoW, andre synes det suger balle, sånn vil det alltid være.

 

og dere har tross alt bare spillt betaen, det ferdige spillet er nok bedre( håper da virkelig det).

 

la oss bare vente og se hvordan det er når det er ferdig( blir nok mange anmeldelser av dette spillet, så jeg vil se hva de skriver i alle fall)

Lenke til kommentar
tacomodo, du overdriver så utrolig i alt du skriver.. så er ganske klart at det ikke er mulig å diskutere med deg, for du har vist alle svarene på alt. og alle du snakker med er vist alltid enige i alt du mener om spill, har du en gruppe sittende rundt deg konstant og backer deg opp?

 

Spesielt morsomt er det jo at en fyr som poster noe om wow betaen ti på ti, og når du poster ti over elve har du allerede snakket med alle du kjenner i betaen som er helt enig med deg.. var det bare rett til telefonlista å ringe som en gal eller?

Hva er poenget med å gå etter meg som person og slenge dritt?

 

Ikke for å virke blærete, men vennegjengen min er i slutten av 20-årene og har alle jobb, og er da også tilgjengelige på MSN mer eller mindre hele dagen.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg ser, så slenger han ikke dritt. Han konstanterer bare hvilke oppfatninger han har av deg, uten å bli ufin. Men du er vel kanskje så fintfølende?

 

Han har kanskje en anelse sarkasme i det han skriver, men det er dog alt. Og ja, du virker blærete.

sarkas'|me m1 (fra gr, av sarkazein 'rive i stykker kjøtt; skjære tenner', av sarx 'kjøtt') spydighet, spottende bemerkning;

 

Hva legger du da i "ufin" mon tro...

 

Nei, takker for meg i denne tråden. Når det begynner å gå på helt andre ting enn spillet, så ser jeg ikke vitsen mer.

Lenke til kommentar

:dontgetit:

 

Trodde en stund her at jeg var på hegnar.no forumet...

 

Jeg har ikke prøvd betaen, men en ting er sikkert, fra det jeg har sett av spillet så syns jeg det ser knall ut. Bugs er noe man må leve med uansett spill, liker jeg spillet i det store og hele lar jeg meg ikke irritere av bugs...

Lenke til kommentar

Er det noe vits å diskutere så voldsomt rundt det her? Vi kan vel isåfall vente til vi har fått det "ferdige" produktet alle sammen?

 

Jeg håper som folk flest at AoC leverer og håper det beste for Funcom. La oss slutte å pirke på værandre å heller snakke om det vi alle her elsker...spill! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...