Gå til innhold

Skal kjøpe min første shake, spørsmålet er hvilken!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Skal nå kjøpe min første proteinshake etter å ha trent en del styrke en god stund. Min eneste erfaring er Protein Fabrikkens Whey Protein 1000g Jordbær, som jeg forøvrig ikke klarte å få ned. Så det må hvertfall ikke smake helt dritt. Jeg regner også med å bare bruke det rett etter trening, ikke ta daglige doser som jeg leser om noen steder, det blir for dyrt. Så den jeg er mest intressert i er PFs Whey Protein Isolat 1000g Appelsin. Den er dyr i seg selv, men ettersom det blir første boksen og jeg bare skal prøve det er ikke prisen så viktig. Er Isolat oppskrytt eller er det en merkbar forskjell på 91% ren protein som det er i Isolaten eller 76% som det er i den vanlige. En annen grunn til at jeg er intressert i Isloaten er konsistensen. PF sier den blir saftlignende, bra for meg for jeg likte ikke melkekonsistensen på den vanlige.

 

Alle synspunkter og tips blir satt pris på.

Endret av Tobo-Potato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg omtrent alt jeg har kjøpt fra proteinfabrikken har smakt dritt, så jeg ville anbefalt å finne en annen forhandler egentlig. Men for guds skyld ikke finn på å kjøpe Isolaten deres, det er nesten uten sidestykke det verste jeg har hatt noen gang. Klarte ikke en gang å gi det bort, så det ende opp i søppelbøtta. Den har både en smak som er helt utrolig jævlig, uansett hva du blander med. Prøvde til og med å blande i appelsinjuice, men selv da var smaken der. I tillegg så skummer det opp noe helt sinnsykt når man blander det, og skummet tar sikkert minst et kvarter før det legger seg.

 

Prøv f.eks. tn.no, myoshop.no, ej-shop.no eller noen andre for den saks skyld, disse har produkter jeg personlig synes er mye bedre på smak.

Lenke til kommentar

hei du, eg har nett begynt med proteiner eg og, og fekk anbefalt denne: http://www.heijden.no/index.html?12,catcon.../3272/27736/0/0

 

den inneholder endel langtidsvirkende proteiner i forhold til de fleste andre som bare er hurtigvirkende og der 50 % av inntaket går rett i dass pga kroppen klarer ikke å ta alt opp samtidig, derfor va dette produktet gode greier for då får kroppen tatt i bruk alt nettopp pga langtidsvirkende proteiner bla

Lenke til kommentar
Har egentlig sett en deel på Myo. Det var BIOPRO 24 jeg hadde sett mest på. Har du noen erfaring med smaken på akkurat denne? Hvis du eller noen andre har god erfaring med noen av de andre er det også bare å tipse! Har også sett litt på Multipower sine, er Formel 80 + 10 noe god?

 

eg synes den er over middels grei på smak. den er litt sånn oppløst åpapiraktig i konsistensen hvis den er litt for tjukk.blandes i melk

Lenke til kommentar
Har egentlig sett en deel på Myo. Det var BIOPRO 24 jeg hadde sett mest på. Har du noen erfaring med smaken på akkurat denne? Hvis du eller noen andre har god erfaring med noen av de andre er det også bare å tipse! Har også sett litt på Multipower sine, er Formel 80 + 10 noe god?

 

Jeg klarer ikke å få i meg Biopro 24 i vann, men i melk så var faktisk alle smakene ganske brukbare. Men siden jeg egentlig helst ønsker å blande med vann så har jeg droppet det produktet i fremtiden. Men noen folk synes vist den er god i vann og. Men som en annen allerede har sagt, konsistensen er helt syk.

Lenke til kommentar
Whey sjokolade fra Proteinfabrikken rett og slett imponerte meg på smak. Blande den med skummet melk så blir den herlig! Beste "milkshaken" jeg noen gang har smakt :)

 

Whey sjokolade.. som i whey 100% eller whey tech?

Jeg bruker whey tech, og blander med vann. Synes den er fin.

Har også smakt 100% whey, og mener å huske den var litt mer nøytral i smaken.

Lenke til kommentar
Whey sjokolade fra Proteinfabrikken rett og slett imponerte meg på smak. Blande den med skummet melk så blir den herlig! Beste "milkshaken" jeg noen gang har smakt :)

 

Whey sjokolade.. som i whey 100% eller whey tech?

Jeg bruker whey tech, og blander med vann. Synes den er fin.

Har også smakt 100% whey, og mener å huske den var litt mer nøytral i smaken.

 

Har du smakt jordbær også? Fint om noen kunne si litt om forskjellen på de to.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har nå smakt og nesten helt bestemt meg for å bestille 100% WHEY GOLD STANDARD. Vurderer å bestille den med sjokoladesmak, noen som har erfaringer med den kontra den med jordbær?

 

Den er jo mer eller mindre selve referansepunktet for hva som smaker bra eller ikke, internasjonalt sett i alle fall. Burde være et helt trygt valg.

 

Hvis man er i tvil, så er alltid sjokolade tryggere enn jordbær smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...