Gå til innhold

Konstruktiv kritikk på fotoportefølje


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er under arbeid med en fotoportefølje i sammenheng med et skoleprosjekt vi har. Lurte derfor på om det var noen som hadde noen forslag til eventuelle forbedringer, eller noen tilbakemeldinger sånn generelt.

 

Jeg er sånn passe fornøyd med helheten. Jeg tror headeren, og kanskje navigasjonen trengs å pusses litt opp. Ellers syntes jeg designet kan bli litt overfladisk kanskje, og mangler de detaljene som gjør et design så mye bedre. Ellers er jeg fornøyd.

 

Da håper jeg noen har noe konstruktivt å komme med :)

 

post-110368-1208705688_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Senk skriftstørrelsen, det ser ut som en side for svaksynte...

+1

 

Prøv også å være litt mer konsekvent i valget av fonter (prøv å ikke ha mer enn to forskjellige fonter/stiler, slik det er nå så er det en font i header, en i menyen og en i innholdsteksten - pluss den gigantiske teksten rett under menyen). :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Er under arbeid med en fotoportefølje i sammenheng med et skoleprosjekt vi har. Lurte derfor på om det var noen som hadde noen forslag til eventuelle forbedringer, eller noen tilbakemeldinger sånn generelt.

 

Jeg er sånn passe fornøyd med helheten. Jeg tror headeren, og kanskje navigasjonen trengs å pusses litt opp. Ellers syntes jeg designet kan bli litt overfladisk kanskje, og mangler de detaljene som gjør et design så mye bedre. Ellers er jeg fornøyd.

 

Da håper jeg noen har noe konstruktivt å komme med :)

 

post-110368-1208705688_thumb.png

 

Om dette er ett design kan vel diskuteres, men jeg kan godt gi noen tips til styling og presentasjon.

 

Du burde kanskje ikke kalle en gjest for fremmed. Hvorfor ikke bare skrive noe sånt som "Velkommen hit!" fremfor "Velkommen, fremmed!"?

 

Jeg tror også at jeg ville fokusert litt mer på navigering, slik at adressen under bildene ga mer mening. Du burde ta med at de ligger under portefølje.

 

Jeg er heller ikke sikker på om "kolofon" er ett passende begrep på nett, da det forventes ett "Om meg". Selv wikipedia definerer ikke "kolofon" i nærheten av slik "Om meg" ville benyttes. Det finnes sikkert forskjellige meninger om dette, men "Om meg" er det som er vanelig å benytte.

 

Hvis dette er ett skoleprosjekt er det jo lærerens preferanser som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...