Gå til innhold

Anmeldelse: Dynasty Warriors 6 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forvirret...ikke fått med meg at det allerede var ute på 360, og når det ikke stod multiplatform i produktinforuten til høyre for artikkelen(har det ikke gjort det før?) trodde jeg det var ps3-only. Men da ble det bestilt fra play nå :)

Produktinformasjonen til høyre i artikkelen er kun produkter som er direkte relevant for artiklene. Vi fikk kun anmeldereksemplar til PlayStation 3, derfor var ikke Xbox 360-versjonen knyttet opp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du gir Dynasty Warriors 6 8/10, men Assassin's Creed 7/10? :S

 

så orginalt.

.

 

Ja helt på tryne, virker ikke som du er helt på nett MR . (trådstarter)

 

 

8/10? ... Jeg har litt vanskelig for å se hvordan du kan kritisere spillet såpass tungt på alle fronter og så samtidig gi deg en score som vanligvis er reservert for de aller beste spillene gjennom et år. Nå synes jeg personlig at hele DW-serien (inkl. 6) er litt trash-serie med dårlig gjennomført gameplay mer verdig av en 5-6'er, men om du ikke er enig i det og vil gi den en åtter så må du vel samtidig ha litt godt å si om spillet i annmeldelsen vel?

 

Og at assassins creed til sammenligning fikk 7/10 er bare helt fullstendig på jordet...

 

-Stigma

 

Til alle dere som gjentatte ganger drar frem denne fantastiske sammenligningen mellom DW6 sin karakter på 8/10 og Assassin's Creed på 7/10 og mener dette er helt feil må jeg få påpeke at Assassin’s Creed ikke er det toppspillet man skulle ha det til å være på grunn av all den hypen rundt det. Det spillet har den mest tragiske AI’en jeg noen gang har sett. Og hvis noen av dere hadde spilt det i mer enn 5 min ville dere kanskje sett det. Eller er det kanskje ingen av dere som har sett hvordan du kan myrde noen rett foran øynene på en vakt uten at han noen gang innser det så lenge du ber? Først mot slutten av spiller skjønner de at det er deg. Dessuten kan man bare sette seg ned på en benk uten å være i line of sight, så kan de etterpå gå forbi deg der du sitter på benken med blod dryppende fra deg uten at de oppdager deg. Jeg slaktet ned nesten hele byer uten at mistanken noen gang ble rettet mot meg for jeg var jo bare en fredelig liten beende munk. Assassin’s creed fortjente den drittkarakteren den fikk. All den hypen rundt det spillet og skuffelsen etterpå ga meg lyst til å spy.

Endret av Relics
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...