Gå til innhold

Update fra Live idag 18.04.08


HiZZerN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Major Nelson:

A few minutes ago, the team released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Sometime over the next few hours when you sign in to Xbox LIVE you’ll recieve a prompt to accept this mandatory update. This update contains code to ‘prepare for future growth of the service.’ There are no other changes or enhancements in this update…in other words no new features. The next obvious question you’ll have is about the Spring update. At this point we have nothing to announce, and the moment there is information to share I will do so.

 

Han kan også melde følgende:

On Monday April 21st from 0200-1000 PT Xbox Live will be offline for maintenance. As a result, the ‘My Xbox’ section of Xbox.com will be unavailable, and the Xbox forums will be in read only mode (you won’t be able to post.) The remainder of Xbox.com will be available.

 

This is for maintenance, there are no new features on your that will appear on your Xbox 360 console or Xbox.com when the service comes back online. This is server maintenance only.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Da gjemmer jeg vekk min xbox med ixtreme firmware ei stund.

Tar den frem 2 uker etter GTA IV er ute.

 

Selv trur jeg at dette vil være en lur måte å få flest mulig bannet på. Tenk deg at denne updaten ikke gjør en drit. Det er noe som blir

lagret på xboxen.

 

Så putter de noe i GTA IV.

 

Så etter et par uker, når mange har kjøpt GTA, så aktiverer de disse nye filene, som kanskje sjekker noe i GTA IV. Så får de banna flest mulig på en smart måte. For jeg regner med at 90% av alle som driver med nedlasting av spill, vil spille GTA IV. Og når de er i gang med det, men blir banna, så stikker alle ut og kjøper ny, siden GTA er så gøy ;D

 

Mitt forslag, høres muligens litt rart ut, men med promille så funket det greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...