Salt kjeks Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei Hver gang jeg starter min PS3 må jeg logge på og slikt... Går det an at jeg slipper å gjøre det for hver gang, bruker nesten alltid samme brukerprofil. Vil helst ha det slik at den også begynner å spille av DVD/spill automatisk, går det? Endret 17. april 2008 av grizzlyx
Pickwick Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 ja til alt.... Gidder ikke gå inn i menyen å finne det ut for deg, det kan du gjøre selv.
IcedInsanity Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 ja til alt....Gidder ikke gå inn i menyen å finne det ut for deg, det kan du gjøre selv. For ett opplysende å hjelpfullt svar
Zlatzman Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Inne på "Settings -> System Settings" finner du "Disc Auto Start" På "Users" kan du trykke trekant på din bruker, da får du opp muligheten "Auto-login".
Salt kjeks Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Inne på "Settings -> System Settings" finner du "Disc Auto Start"På "Users" kan du trykke trekant på din bruker, da får du opp muligheten "Auto-login". Ah, flott :!: Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå