Gå til innhold

[GTA]Preorder eller ikke?


Anbefalte innlegg

Så jeg fikk meg nettopp et nytt visa kort :p Og tenkte å bruke det til å preorde gta IV med, men alle internett sidene sier at det kan være en risiko for at jeg ikke kan få det med en gang. Så burde jeg preorde eller stikke ned på butikken og håpe at det er mer igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satser på preorder jeg i alle fall, deilig å få det rett ned i postkass.

 

Kan allerede se for meg starten på dagen..

Stå opp, ta på seg morgenkåpen for deretter å tusle rolig ut mot postkassen. Vel fremme åpner jeg spent luken, og om jeg er heldig bryter jeg så ut i en hysterisk latter før jeg river av meg morgekåpen og løper ned i kjellerstuen. Ja, man blir litt gal etter noen måneder med venting..

Lenke til kommentar

Dette er tatt fra absoluttspill.no sine sider.

 

 

"VIKTIG!

Dessverre klarer ikke produsenten å produsere det antallet som først var forspeilet.

Releaseleveransen er derfor allerede utsolgt. Ny levering er forventet 2 uker etter release. Bestiller du nå vil du ikke få på release, men på neste levering."

 

 

Fra Zailor.no

"NB! Vi har fått beskjed av den offisielle leverandøren av spillet at det vil bli leveringsproblemer til release på GTA IV for PS3. Dette er på grunn av ekstrem etterspørsel etter PS3-versjonen. Det er ingen slike leveringsproblemer med X360-versjonen."

 

 

Er kun gamezone.no som ikke har varslet om dette. Mulig de fortsatt har igjen til release.

Det blir hard rift om spillet i butikkene også. Men å vente yttligere to uker etter release er jo pining...rett og slett.

Endret av tom_bjk
Lenke til kommentar
River du av deg morgenkåpen mens du er ute, eller venterdu til du er kommet inn? Om det er det første, kan du Pm'e meg adressen din så kan jeg sette opp et kamera.

 

River jo selvfølgelig morgenkåpen av meg ute, da blir det mindre luftmotstand når jeg løper inn, og det vil si mer tid med GTA!

Lenke til kommentar
Fikk denne mailen fra Elprice i dag:
Hei

Dette spillet er forventet inn på vårt lager 29.04.

Det sendes som brevpost som da tar ca 2 dager.

 

 

Ha en fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Ane-Pane

Elprice kundeservice

Det var da et morsomt navn! :)

 

Men jeg har ihvertfall sikret mitt spill! Men jeg er ikke 18 så fattern må bli med når jeg henter det. :(

Lenke til kommentar
Men jeg har ihvertfall sikret mitt spill! Men jeg er ikke 18 så fattern må bli med når jeg henter det. :(

Har aldri i mitt 17 år gamle liv opplevd å bli nektet å kjøpe et spill pga aldersgrense, men skader jo ikke med en backup løsning. Vurdere selv å forhåndsbestille, men er fortsatt i tvil. Tviler på at de går tom for GTA 4 med det første.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...