DHM Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Kjøpte inn en Canon 50mm 1.8 mkII i går, og prøvde meg frem med denne i studio på skolen i forbindelse med prøveeksamen. Vi skal ha et produktbilde til en type kaffe, merket er bare funnet opp så skal lage en logo til dette og legge på i etterkant, men syns bildet ble litt stilig Softbox på venstre side. Exif: 1/250 f/2.8 iso 100 Endret 16. april 2008 av DHM
Khaffner Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Et originalt bilde, men jeg likte ikke hvordan fokusen forsvant oppe på hjertet; men det var kanskje meningen?
DHM Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 (endret) Et originalt bilde, men jeg likte ikke hvordan fokusen forsvant oppe på hjertet; men det var kanskje meningen? Så i ettertid at jeg burde ha brukt midre blender, tror jeg har blitt litt opphengt i stor blender når jeg kjøpte et objektiv som kan gå til stor blender. Endret 17. april 2008 av DHM
aksjetrading Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Ja, likte ideen men ikkje bilde noe særlig. Hadde hatt mer sansen for en person som drakk kaffe mens varmen glødet opp, enn dette, men slike ideeer er nok vanskelig å gjennomføre!
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Pent bilde, men liker ikke helt snittet. Kanskje du kunne prøvd å flytte motivet litt mer til høyre eller venstre. Blir omtrent i midten nå..
lurfelus Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Tror jeg ville tatt bildet rett ovenifra og virkelig fått fram nyansene i kaffebønnene, kanskje gått enda nærmere (om det er mulig) og da selvfølgelig slik som skrevet ovenfor, gjort hele hjerte skarpt. Vet ikke hvor mye dette kan relateres til ditt bilde, men hadde et veldig flatt bilde og fulgte en guide for photoshop som gjorde bilde "lomo like". http://digital-photography-school.com/blog...mo-photography/ Og her er resultatet, fant ikke orginalen i farten.
StineMariell Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kjøpte inn en Canon 50mm 1.8 mkII i går, og prøvde meg frem med denne i studio på skolen i forbindelse med prøveeksamen. Vi skal ha et produktbilde til en type kaffe, merket er bare funnet opp så skal lage en logo til dette og legge på i etterkant, men syns bildet ble litt stilig Softbox på venstre side. Exif: 1/250 f/2.8 iso 100 ---------------- Stilig bilde...... Det var faktisk bra !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå