Gå til innhold

- Hvilken av disse spillene mener du er best? (XBOX 360)


Kamroon

Anbefalte innlegg

Har overhodet ingen tvil om hvilke to spill jeg skulle kjøpt.

Gta og Mass effect. (Ja, vet Mass effect ikke står på lista, men det er et av de aller beste spillene som er laget etter min mening.)

 

Om jeg så skulle kjøpt kun to spill i hele 2008 så ville de blitt de to. (Hvis jeg ikke hadde hatt Mass effect fra før da seff.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

jeg skal kjøpe Xbox 360 Pro om 2 dager og jeg vet ikke helt hvilken av disse spillene jeg skal velge, da jeg har bare råd til to.

 

De jeg vil ha er:

- Rainbow Six Vegas 2

- Grand Theft Auto IV

- Burnout Paradise

- Battlefield Bad Company

 

Hvilken to spill av disse ville du ha valgt?

 

Takk for svar på forhånd :)

 

 

 

Rainbow six har jeg ikke prøvd,ei heller Battlefield, men har paradise og venter på GTA4

 

Vil nok si Rainbow og Gta, men det er jo spillemeninga mi, paradise er jo et morro bilspill, men du burde HVERTFALL fikse deg Gta4, det er konge:D

Lenke til kommentar
...men du burde HVERTFALL fikse deg Gta4, det er konge:D

Hehehe, hvordan vet du det?

 

Kan godt hende at du har rett, men det er en skråsikker bemerkning på noe du overhodet ikke vet noe om.

 

Alle skjønner at han ikke ar spilt, det men kanskje han tror det blir konge? Det tror jeg, og mange andre

Lenke til kommentar
...men du burde HVERTFALL fikse deg Gta4, det er konge:D

Hehehe, hvordan vet du det?

 

Kan godt hende at du har rett, men det er en skråsikker bemerkning på noe du overhodet ikke vet noe om.

 

Trukke det er no vits og tvile på det, vent og se jeg har rett(for en gang skyld) :p

for det andre så har jeg spilt GTA serien siden spill 1, digga det, og er sikker på at jeg DIGGER GTA4

Endret av joarn2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...