rbr Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 (endret) jaja i går tok min logitech G9 kvelden etter en heftig kamp i call of duty 4. den tålte nok ikke den siste smellen jeg ga den,men må si denne var den mest solide jeg har hatt til nå så akkurat den samme bestillt.jeg tror jeg lar den gammle ligge i nærheten så jeg kan gyve løs på den isteden får den nye jeg får :!: r.i.p G9 sorry hehe Endret 3. juli 2008 av rbr
Brian Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Kjøp MX518, den er sinsykt solid. Likevel så mye juling og flyveturer jeg har gitt den, holder den fremdeles veldig godt.
rbr Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Kjøp MX518, den er sinsykt solid. Likevel så mye juling og flyveturer jeg har gitt den, holder den fremdeles veldig godt. har hatt denne også,meget god vil jeg si. har nok skamjult to stk av de men de tålte en del. Endret 3. juli 2008 av rbr
The_Reverencer Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Meg når jeg taper i Counter Strike! (Gammel men god) Endret 3. juli 2008 av The_Reverencer
Haventh Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Når jeg taper eller blir drept i spill så pleier jeg å skrike faen samtidig som jeg slår i pulten eller veggen. Det gjør veldig vondt.
Heradon Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg klikker ikke mentalt. Men når jeg var liten og spilte Nintendo 64 tror jeg kastet kontrollen 2 ganger. Tror jeg egentlig klikket på broren min da...
dahwan Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har ødelagt 3 billige IKEA kontorstoler (ingenting avgir agressjon som å reise seg opp og sette jeg hardt ned igjen) og en datamus pga dette. Ødela også skolePCen min en dag den frøs og jeg mista arbeidet mitt. Men PCen var forsikra
BåGan Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 En sjelden gang iblant hvis en bug eller noe sykt urettferdig skjer så kan det hende jeg slår hardt oppå musa.. Men ikke stort mer.. Dual Opticalen lever da fremdeles etter 7 år i bruk tror jeg!
jlek Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Uten å ha lest igjennom tråden slenger jeg inn ett innlegg. Ja, jeg er ram til å slå musa i bordet. De siste to årene har følgende gått med : 1x Razer Diamondback 2x Razer Copperhead 1x Logitech mx518 2x Icemat 2nd Edition Har gått over til tøy-matte ettersom de er billigere i "drift" og er generelt bedre. Edit: Er på den fjerde mx518 musa nå, to stk. har avgått med treghets-døden. Det går litt cash med til mus her i huset, ja. Endret 4. juli 2008 av jossda
Haventh Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg inrømmer dog, at jeg har ødelagt en pc før. Jeg spilte transport tycoon (er en stund siden ja) så gikk det veldig tregt, jeg sparket i siden og woops så var den ødelagt. Jeg har også ødelagt en rekke tastatur og datamus, og jeg fant ut at det var smartere å slå i vegen isteden for at jeg må bytte datamus og tastatur hele tiden. Det er ikke så alt for ofte at jeg slår i veggen da, bare når jeg er VELDIG forbannet.
T-Bear91 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Uten å ha lest igjennom tråden slenger jeg inn ett innlegg. Ja, jeg er ram til å slå musa i bordet. De siste to årene har følgende gått med : 1x Razer Diamondback 2x Razer Copperhead 1x Logitech mx518 2x Icemat 2nd Edition Har gått over til tøy-matte ettersom de er billigere i "drift" og er generelt bedre. Edit: Er på den fjerde mx518 musa nå, to stk. har avgått med treghets-døden. Det går litt cash med til mus her i huset, ja. damn!!! =O
dotero Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 jeg liker å ta det uttover tastaturet jeg:D musa mi er jævla dyr og ny:P men tastaturet er gammalt og elendig så nesten bra hvis det blir ødelagt:P og hvis jeg sitter på et eller annet snakke program er det alle andre det går uttover:P
Frederick_ Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 slår hardt i bordet jeg, har vel gått over 10 billig headsett, men passer på det Et slag i bordet og noen banne ord funker fett:) eller som regel bare kaste headsettet bort og ta deg på seg igjen når runden starter igjen
Trond. Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Når jeg blir skikkelig irritert slår jeg på veggen. Av og til blir det hull i veggen og der har jeg hengt opp et plakat av noe. Også har jeg masse plakater på rommet... Verste er at ingen i huset enn jeg vet om dem...
shabador Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Jeg pleier nøye meg med et "Kif Kroker"-stønn... Intet møblemang eller pc-utstyr som har fått problemer. Eneste var en catridge til C64'en min på tidlig 90-tallet. Den røk i veggen ofte, men ikke pga jeg var sint, men pga det var det eneste som fikk den til å fungere igjen etter at den hadde slått seg vrang.
Villanden Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Jeg har et trådløst nettverk som liker å gi meg lag-spikes ofte mens jeg spiller cod 4. VEEEEEEEELDIG irriterende måte å dø på, men jeg slår bare mot skjermen. Tror jeg er veldig nær skjermen enkelte ganger, så en dag går det sikkert galt. Endret 5. juli 2008 av Villanden
Stigma Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Kort sagt nei. Jeg har enda til gode å slå i tastaturet/musen/skjermen eller noe annet. Jeg er heller ikke typen til å skrike ut om jeg taper, selv om jeg evt. er tungt investert i det jeg holder på med. Det holder som regel med et lite rolig "faen!" i inne-stemme volum, men så annser jeg meg selv for å være ganske rolig og kontrollert da... På diverse LAN opp gjennom tidene så har jeg sett det meste - Ville kamphyl/raseriutbrudd - Bruke tastaturet som hammer mot bordet - Kasting av mus og andre løse deler veggimellom - Total tilting, med medfølgende velting av skjermer osv. osv. Personlig så blir jeg litt småskremt av folk som ikke klarer å kontrollere seg bedre enn som så. Jeg må bare tro at dette er samme typen folk som kan finne på å slå til noen på fotballstadium når laget deres taper. Det er desverre ikke så uvanlig som man skulle tro. -Stigma
Terje92 Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Klarte å gjøre sånn at vifta i "kabinettet"? til bærbaren skrapte i det, men etter et bank til gikk det fint Men bærbaren lider av skjerm som blinker da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå