PSV Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Poenget jeg prøvde å få fram er at pre-honor lock var hinsides mye mer komplisert, for ikke si vanskeligere enn det det er å spille en lock idag. Jeg spiller lock selv (selvom den er demoted til alt i skrivende stund) om folk ikke skjønte det utifra utsagnet mitt. Det er vel kanskje kun rogues som ikke var hinsides mye mer komplisert? Så det burde egentlig annulere argumentet.
Lucifer 666 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Skjønner ikke helt hva OP mener her... Spiller man på en pvp server er jo noe av vitsen at man kan drepe players fra den andre faction når og hvor man vil? Liker du ikke dette bør du rerolle pve realm.
yuo are smart Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Whine moar. Ganking er en del av PvP, grow balls. spit macro er også en super ting, ser ikke helt hvorfor det er så lavt... ?
Misantropen Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Kan du transfer fra PVP til PVE? Ja (men ikke motsatt).
Sirslask Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Flytt til PvE-server hvis du er redd for de store skumle horde-spillerene
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Vel heller hordes som er redd for de store skumle gnomsa!
Skurupu Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Selv lar jeg alltid alliance bare løpe. Har ingenting å tjene på å drepe dem, og jeg veit hvor irriterende det er å bli drept av en lvl ??.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 70vs69 er morro, nå som jeg er nydinga 70. Da veit jeg at de ikke er super-geara
Drunk_Panda Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 jeg bare elsker pvp servere Hvis jeg feks levler en alt og noen ganker den så kan jeg plage de i flere timer Drepe alle mobs de skal ta o.l Og enda bedre å ha en horde på samme server og whispere de, syker helt for dem
Bear^ Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 (endret) Selv i PvE kan stygge små gnomer ødelegge for en Horde, vel, kunne ødelagt hvis ikke horden de forsøkte seg på var 40 levler høyere enn dem. Slikt skjer om du glemmer å skru PvP av. Jeg ble faktisk "antastet" av ikke mindre enn 6 gnomer nær Crossroads, alle level 20. Er nå level 61, var 60 da. La ikke merke til deres nærver (lyden av) før jeg så "resist" i blått fløt over skjermen min. Det værste er at selv etter at jeg consecrated området og sto bom stille sto de der som noen idioter uten å bevege seg. Hvor mange har dere drept på en gang uten å bruke våpen eller rørt dere? Personelig rekord, 6 gnomer. Endret 23. april 2008 av Bear^
Whiteshit Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Selv lar jeg alltid alliance bare løpe. Har ingenting å tjene på å drepe dem, og jeg veit hvor irriterende det er å bli drept av en lvl ??. No skal det vere sagt at det stort sett er etiketten for end-game guilds. Folk med absurd bra gear PvE, gidder som regel ikkje å ganke, uavhengig av situasjon. Med forbehold såklart, men er jo sjelden en regel uten unntak. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå