Poseboen Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Warlock ER noskill, I riktig gamle dager krevdes det dyktighet å spille en warlock, men nå om dagen kan jeg lett springe rundt og dotte opp targets on the fly og bare glemme dem, SL/SL, full Afflic osv har ødelagt balansen. Warlock har blitt en så fullstendig fire and forget class at jeg blir kvalm. Gå tilbake å se de gamle pvp videoene av destro locks fra pre-honor system tida og du skjønner hva jeg mener. Til trådstarter, på vegne av alle oss som faktisk liker å spille på pvp servere, migrer til pve imorgen den dag. Det er klart og tydelig at du er av typen som aldri vil tåle å bli tråkket på det minste grann. Riktignok kommer du antagelig til å gjøre livet til de stakkarne på den pve servern du flytter til ganske så mye mer irriterende, iom at der kan ikke engang horde ganke deg når du camper en quest mob for å "utøve rettferdighet". Likevel, vi slipper ihvertfall å ha deg springende rundt med /spit macroer og annen barnslig oppførsel. Det er to forskjellige typer warlocks. De som vet hva de gjør og de som ikke vet hva de gjør. Greit nok, man kan løpe rundt som en idiot og dotte alt, men prøv denne taktikken i F.eks Arena og du vil merke at du fort blir eid med mindre du er ekstremt overlegen når det kommer til gear. Dessuten dottingen i selv er ikke bare bare. skal man være så effektiv som mulig må man sette på riktig dot til rett tid, og bruke Amplify curse på riktig tidspunkt. Dette er bare en del av klassen. Kan sikkert nevne mange fler forskjeller. Og ja, jeg vet det virker veldig som jeg beskytter meg selv fordi jeg spiller warlock, men det er ikke det jeg mener med dette innlegget. Jeg er rett og slett bare uenig.
StorPeder Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Fra en rogue's synspunkt virker det som om warlocks trenger sinnsykt med skill; mer enn noen sinne! Og det føles deilig
flickflack Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har spilt lock, så har ikke noe å utsette på dem. Men det skal jo sies at jeg feide gjennom Mgt med en lock med 16k hp i dag, tar jo litt tid å drepe han når han kjører drainlife
WarpX Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 (endret) Fra en rogue's synspunkt virker det som om warlocks trenger sinnsykt med skill; mer enn noen sinne! Og det føles deilig Rogues er jo warlock'er sin verste fiende, Hunter kommer som nr 2 på lista. Jeg spilte lock da de ikke hadde death coil (dvs. den fungerte annerledes), herregud for et slit... måtte ta engineering for å balansere klassen. Endret 18. april 2008 av WarpX
Mikkel™ Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Blizzard Bluepost: "Griefing on PvP Realms There's a PvP resolution to being camped, get some friends, use the chat channels to ask for help, or find a higher level character nearby to beg for assistance. It really isn't the job of support or design to hold your hand all the time though, which happens quite a lot I think you'll agree, but you've created a character on a realm that is based around being able to kill other players. It isn't always going to be fair, and in fact the rules of war are based around attacking when the odds are in your favor. Now how that applies to an online game is obviously not quite as clear, but the fact remains that while it may not be honorable to attack a weaker target, it's certainly easier." hah! QQ enda mer blizzard vil ikke hjelpe dere heller
missilecatcher Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hvilket UI bruker han? Tenker mest på panelet som viser mob-info og character-info.
Bredoc Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 I samme tråd finner vi også denne: I've wondered this myself, but really the answer is obvious. Griefers will fall into one of the following categories, almost always: 1. The little kid ganker- Children do not have much power in real life. They get their clothes chosen for them, they are told what to do and when to do it. To some kids, ruining someone elses good time on a video game is the only sense of power they will get. They see it as fun because they get to control something and by depriving you of enjoyment they get enjoyment in turn. 2. The Spite Ganker- This person was ganked repeatedly while leveling, and now, regardless of the fact that those who ganked him are long gone, he will do the same treatment to other poor lowbies to feel like he has gotten his "revenge." This typically spawns more future spite gankers, so the cycle continues. 3. The Alt Ganker- You killed his alt in a fair fight while grinding in the zone, and he figures the best way to get back at you is to log on to his 70 and corpse camp you for 3 hours. 4. The Sick satisfaction ganker- This guy ganks lowbies for the same reason the little kid ganker does it, to get enjoyment out of depriving others of their fun time, however it is usually an older person who somehow is missing a few cogs in his clockwork and finds this to be the most fun part of WoW.
MrLee Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hehe, jeg tror det er en rimelig grei inndeling av typene som ganker jeg...
Der Kommissar Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Tja, personlig er jeg en "hipp som happ"-ganker. Lar som regel folk være i fred, men ser jeg allies bli ganka på en urettferdig måte, trer jeg inn. Har jeg blitt ganket, kan jeg også finne på å corpsecampe til de logger av for å få hevn. Men, er jeg i det djevelske humøret kan jeg finne på å ganke umotivert; "just for the lulz". Ganker aldri low-levels da, om ikke en kjenning trenger hjelp med skikkelige drittsekker.
Hoon Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 If it's red its dead. Regelen jeg lever etter, ganker alt og alle, prøver meg på folk som er høyere level og så klart. Grunnen til at jeg valgte pvp server var for og ganke alt annet pvp relatert har man jo tilgjengelig på en pve server også. Så whiners, if you can't beat them, join them!
Mikkel™ Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 (endret) Om du kan ta det i samme betydning for lootable quest items på normal server, så kan jeg ærlig si at jeg _aldri_ nasker det ifra de andre... Ser ikke særlig vits i å fucke opp questen deres for så å ha en vendete om questitems de neste 3 timene. Bar tull og barnslighet om de som gjør slikt. Endret 18. april 2008 av Myir
Rata101 Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Fra en rogue's synspunkt virker det som om warlocks trenger sinnsykt med skill; mer enn noen sinne! Og det føles deilig Merker det ja. Ca. 99% av alle som prøver å ganke locken min er rogues. Samme gjelder duels. Chicken-ass rogues... Men, det finnes ikke noe deiligere enn å mose en rogue som prøver å stunlock-ganke deg når du er på 50% health og har 2 mobs på deg
South_Bridge Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Har fått dinga 70 nå... så nå skriker jeg mine battleroars og stuper fra min flyvende mount mot mine fiender. Halveis til epic mount og da skal jeg i hvertfall stupe. SKAL sies jeg hadde en hyggelig opplevelse med (w )horden i dag! Siste del til Demonhunteren i nagrand. Skal drepe 2 eliter i de to campene rett ved. Horden var allerede der, men dreiv tydligvis å samla tropper så vi kasta oss på han(eliten i questen). Vi kunne aldri i hel??kke klart det uten hjelp med de hjalp oss faktisk!! Vi gjengjeldte seff tjenesten ved å hjelpe dem og det samme skjedde i den andre basen... så atm er tørsten på hordeblod blitt litt svakere.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nå som vi har begynt å whine på classes igjen så må jeg nok si: Synes du en class er tung å spille, så suger du nok.
Poseboen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nå som vi har begynt å whine på classes igjen så må jeg nok si: Synes du en class er tung å spille, så suger du nok. Når sa noen at en klasse var tung å spille?
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nå som vi har begynt å whine på classes igjen så må jeg nok si: Synes du en class er tung å spille, så suger du nok. Når sa noen at en klasse var tung å spille? Hvis noen klasser er lette, så må vel de andre være tung å spille? Eller er de "mindre lette"?
John Keats Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Alt er lett å spille men noen er tyngere enn andre å spille bra =)
Poseboen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nå som vi har begynt å whine på classes igjen så må jeg nok si: Synes du en class er tung å spille, så suger du nok. Når sa noen at en klasse var tung å spille? Hvis noen klasser er lette, så må vel de andre være tung å spille? Eller er de "mindre lette"? Ingen klasser er tunge å spille, men noen klasser er mer kompliserte enn andre.
PSV Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Warlock ER noskill, I riktig gamle dager krevdes det dyktighet å spille en warlock, men nå om dagen kan jeg lett springe rundt og dotte opp targets on the fly og bare glemme dem, SL/SL, full Afflic osv har ødelagt balansen. Warlock har blitt en så fullstendig fire and forget class at jeg blir kvalm. Gå tilbake å se de gamle pvp videoene av destro locks fra pre-honor system tida og du skjønner hva jeg mener. Til trådstarter, på vegne av alle oss som faktisk liker å spille på pvp servere, migrer til pve imorgen den dag. Det er klart og tydelig at du er av typen som aldri vil tåle å bli tråkket på det minste grann. Riktignok kommer du antagelig til å gjøre livet til de stakkarne på den pve servern du flytter til ganske så mye mer irriterende, iom at der kan ikke engang horde ganke deg når du camper en quest mob for å "utøve rettferdighet". Likevel, vi slipper ihvertfall å ha deg springende rundt med /spit macroer og annen barnslig oppførsel. Cry me a river. Hvilken balanse har full affliction ødelagt? Destro locks fra pre-honor tid en var jo ikke konkurranse-dyktige engang. Du måtte møte konkurrenter som virkelig sugde for å ha noen sjanse, møtte du en decent equippa dude som kunne å spille så var det garantert tap. De fleste warlocks pre-honor tiden brukte engineering, som var faktisk på grensen til OP. Er enig i at SL/SL er relativt lett å spille, men ikke noe særlig lettere enn f.eks Druid eller Warrior. Snakker da om PvP og fra 2v2 og oppover. Solo PVP blir aldri balanced, så det kan man bare gi opp med engang. Angående tråden så er den fullstendig latterlig. Skift til PVE-server med en gang, slike mentaliteter har ikke noe å gjøre på en PVP-server. Dette var forresten noe du hadde visst om du leste manualen på forhånd, men jeg antar at de færreste gjør dette.
Saggy Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Poenget jeg prøvde å få fram er at pre-honor lock var hinsides mye mer komplisert, for ikke si vanskeligere enn det det er å spille en lock idag. Jeg spiller lock selv (selvom den er demoted til alt i skrivende stund) om folk ikke skjønte det utifra utsagnet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå