Gå til innhold

Elendig side til ny opera (operaen.no) - asp kodet av Dynamicweb Software A/S - fungere meget dårlig i opera og firefox


Anbefalte innlegg

Å bruke så mye penger på en opera av våre skattepenger og stille med en så elendig webside er flaut både nasjonalt og internasjonalt. Siden fungere ikke skikkelig med andre browsere og har uforsiktig bruk av flash.

Mange som kommentere at flere funsjoner på siden som fungere mer eller mindre.

Når man bruker 4,1milliarder kroner på et slikt prosjekt hadde det kanskje vært en fordel å bruker en del penger på websiden også... :pInterview med de ansvarlige

Man får et preg av at siden er på beta stadie mange plasser, kjøpe knappet på frontsiden er inaktiv.

post-23586-1208179425_thumb.jpg

post-23586-1208180187_thumb.jpg

post-23586-1208180195_thumb.jpg

Endret av Angelboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor vidt det er ASP, PHP eller for den saks skyld Perl som ligger bak siden er ganske irrelevant. Her er det frontend som er dårlig, etter det jeg kan forstå.

 

Håper virkelig utviklerne tar seg av dette så fort som mulig. Synes også det er trist at de ikke har fallback for nettlesere som ikke bruker flash.

Lenke til kommentar

Hahaha!

- Vi vurderer å legge til en html-side også, slik at man kan velge selv.

Helt drøyt. En offentlig ansatt IT-mann burde fått sparken umiddelbart etter en slik uttalelse. Spør du meg vitner dette om at han ikke har den fjerneste aning om at Internett har utviklet seg siden 1995.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Jeg skulle til å påpeke det samme. Målgruppen til operaen er nok i stor grad akkurat den typen mennesker som vil bli helt satt ut dersom de blir bedt om å velge mellom Flash eller ren HTML.

 

I tillegg skal det nevnes at introen på den siden trekker CPU-bruken min opp i 100% :thumbdown:

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...