Gå til innhold

Mortal Online , nytt mmorpg spill under dev

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snublet helt tilfeldig over dette spillet idag og må si jeg synes det ser spennende ut

Her er hjemmesiden

For å se klippet som ligger på spillsiden i HD trykk her!

Anbefaler dere å lese FAQ da det er endel ting som virker lovende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som de fleste andre MMO-er som annonseres, virker det kjempelovende på et tidspunkt da det fremdeles er - i beste fall - noen år igjen til release. Spørsmålet er om det kommer til å vare.

Skrevet

Jeg så teaseren på Lørdag, og satser på en 2010/2011 release for dem. Vi får se, men sommeren 2009...ikke sjangs, minst 3 utsettelser sikkert.

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

det står ivertfall at core teamet som lager spillet Beta testa ultima online i sine tidligere dager å hvis de bruker det som inspirasjon så kommer jeg til å prøve det uansett!

alle vet at dagens mmorpg spill er dritt å ingenting i forhold til gammle UO.

Eller foresten gammle everquest var også ganske bra :p

Endret av abbyjr
Skrevet

* Next-generation! Dvs selvsagt gidder de ikke lage et pre-gen spill...

* No PvP zones! (Dvs PvP/RvR servere eller kun PvE)

* Build your own house, or set up a guild to build a keep! (Det var på tide vi får egne hus...)

* With enough power, violence or diplomacy, you and your allies will be able to rule an entire nation. (jepp, RvR. Selvsagt ikke i nærheten av det Age of Conan og Warhammer Online gjør...)

* Choose from many different races and professions. (så vi har flere raser og klasser? Det var jo en bra nyhet i et rollespill...)

* You decide your own style of playing and whether to focus on PvP or PvE, both sharing the same game world (så i stedet for PVE servere med få PvP soner har vi PvP servere med få PvE soner?)

* Devote your life to crafting, combat, magic or trading (er en stund siden jeg spilte Vanguard: Saga of Heroes, så hvorfor ikke...)

Høres jo meget interessant ut. Ikke likt noe annet spill jeg har sett før. Neida. Helt unikt. :p

Skrevet

*No PvP zones vil da si at hele spillet spilles uten PvP regler, eller restriksjoner mot det. Så du kan si at det kun er PvP servere om du vil.

"Ikke likt noe annet spill jeg har sett før. Neida. Helt unikt :p"

Les litt mer om det du, så ser du at spillet ikke helt ligger i samme gate som WoW/WAR/EQ osv.

Skrevet (endret)
Selvsagt har det sine egne ting, men i bunn og grunn er alle MMORPG'ene de samme. ;)

I bunn og grunn så er alle racing spill det samme om hverandre på samme måte som alle FPS spill er det samme......

Hva var poenget med å nevne det i det hele tatt?

Aaaaanyway..

Håper at MO klarer seg, og at de tar tiden på å gjøre dette på en ordentlig måte. Vi trenger spill i denne enden av sjangeren som tilbyr oss et "sandbox" spill fremfor de utallige "berg-og-dalbane" kopiene som har kommet ut i det siste. Kanskje vi ender opp med at en av de større selskapene finner interessen i det og at vi får se en av dem lage noe lignende?

Endret av o(O)phus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...