jabbern Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 (endret) Hei jeg trenger hjelp til kjøp av følgende cpu, gpu og hovedkort, skal primært bruke pc til spill, har 550w forsyning og stort kabinett( + allt annet rask jeg trenger), setter pris på all hjelp.. som noen kloke hoder der ute kan koke sammem ;-) eventuelle forbedringer prisbesparelser hadde vært velkommen Men det jeg ikke finner helt ut av er om jeg har nok saft i PSU'en Gigabyte GA-EP35-DS3 hk Inno3D GeForce 9800 GTX 512 MB ( har noen erfaring med den produsenten) Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz, Boxed 6MB cache, 1333MHz, 45nm, S775, m\vifte Endret 13. april 2008 av jabbern
gyt6 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 kan vær veldig greit å vite hvilket hovedkort du har siden alle de delene du skal kjøp nytt nødvendigvis må passe og støttes av hovedkortet ditt
jabbern Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 kan vær veldig greit å vite hvilket hovedkort du har siden alle de delene du skal kjøp nytt nødvendigvis må passe og støttes av hovedkortet ditt skal kjøpe hovedkort også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå