Gå til innhold

Hjelp til kjøp av MP3


Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har tenkt å skaffe meg ein ny MP3, sida min gamle ikkje vil fungere skikkelig, og sluker batteriet veldig fort.

 

Den eg tenkte på var Sony NWZ-S618F . Er det nokon her som har erfaringer med denne? Denne modellen har det eg er ute etter: Lang batteri tid og videovisning. Den er og billig som er eit stort pluss.

 

Eg har aldri prøvd den, og veit derfor faktisk ikkje om den er god, men den ser god ut på papiret. Er det nokon her som vil anbefale den?

 

 

Det andre alternativet eg såg på var NEO Galeo 8 Gb. Den er vel altfor billig til å verre sann? :p Eg har eigentleg ikkje så altfor mykje peiling på MP3, så setter stor pris på all hjelp! :)

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Fin spiller. Om du går for storebroren A818 får du supre propper med i pakken, bedre byggekvalitet og 2" skjerm motfor 1.8" (samme oppløsning). S618 har radio, ellers er de to spillerne teknisk helt like (med unntak av design).

Lenke til kommentar
Fin spiller. Om du går for storebroren A818 får du supre propper med i pakken, bedre byggekvalitet og 2" skjerm motfor 1.8" (samme oppløsning). S618 har radio, ellers er de to spillerne teknisk helt like (med unntak av design).

 

Takk for raskt svar! Trur eg går for Sony NWZ-S618F sida eg vil helst bestille fra amentio eller netshop (skal bestille ein del andre ting fra nettopp netshop og amentio), og då blir spelaren plutselig 400kr dyrare. Eg har eit koss headset fra før av, som eg er veldig godt fornøgd med, så headset/øyrepluggar spela ei lita rolle. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fin spiller. Om du går for storebroren A818 får du supre propper med i pakken, bedre byggekvalitet og 2" skjerm motfor 1.8" (samme oppløsning). S618 har radio, ellers er de to spillerne teknisk helt like (med unntak av design).

 

Takk for raskt svar! Trur eg går for Sony NWZ-S618F sida eg vil helst bestille fra amentio eller netshop (skal bestille ein del andre ting fra nettopp netshop og amentio), og då blir spelaren plutselig 400kr dyrare. Eg har eit koss headset fra før av, som eg er veldig godt fornøgd med, så headset/øyrepluggar spela ei lita rolle. :)

 

hvis det er portapro du sikter til bør du virkelig oppgradere, ellers er poenget borte med en spiller med god lyd

Lenke til kommentar
Fin spiller. Om du går for storebroren A818 får du supre propper med i pakken, bedre byggekvalitet og 2" skjerm motfor 1.8" (samme oppløsning). S618 har radio, ellers er de to spillerne teknisk helt like (med unntak av design).

 

Takk for raskt svar! Trur eg går for Sony NWZ-S618F sida eg vil helst bestille fra amentio eller netshop (skal bestille ein del andre ting fra nettopp netshop og amentio), og då blir spelaren plutselig 400kr dyrare. Eg har eit koss headset fra før av, som eg er veldig godt fornøgd med, så headset/øyrepluggar spela ei lita rolle. :)

 

hvis det er portapro du sikter til bør du virkelig oppgradere, ellers er poenget borte med en spiller med god lyd

 

Eg er storfornøgd med portapro, så ikkje tenk på headset ;) Forslag til andre mp3 spelara? Har sett litt på ipod touch som ser berre herleg ut. Visst eg skal kjøpe noko i den prisklassen må eg vente ei stund.

 

Kva slags mp3 spelar ville du kjøpt av desse 3: Creative Zen 8gb , Sony NWZ-S618F , NEO Galeo 4 GB ? Andre forslag?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
woof

 

Eg er storfornøgd med portapro, så ikkje tenk på headset ;) Forslag til andre mp3 spelara? Har sett litt på ipod touch som ser berre herleg ut. Visst eg skal kjøpe noko i den prisklassen må eg vente ei stund.

 

Kva slags mp3 spelar ville du kjøpt av desse 3: Creative Zen 8gb , Sony NWZ-S618F , NEO Galeo 4 GB ? Andre forslag?

 

 

Spørs litt på bruken. Lydmessig sett ville eg tatt sonyen. Men med portapro trenger du ikke så god lyd sidcen du er fornøyd med det jeg ville klassifisert som crappy, og det er greit nok. Zen er derfor et valg som gir deg mye større skjerm til video, og SDHC kortspor selv om dette er ubrukelig foreløpig pga dårlig integrasjon

Lenke til kommentar
woof

 

Eg er storfornøgd med portapro, så ikkje tenk på headset ;) Forslag til andre mp3 spelara? Har sett litt på ipod touch som ser berre herleg ut. Visst eg skal kjøpe noko i den prisklassen må eg vente ei stund.

 

Kva slags mp3 spelar ville du kjøpt av desse 3: Creative Zen 8gb , Sony NWZ-S618F , NEO Galeo 4 GB ? Andre forslag?

 

 

Spørs litt på bruken. Lydmessig sett ville eg tatt sonyen. Men med portapro trenger du ikke så god lyd sidcen du er fornøyd med det jeg ville klassifisert som crappy, og det er greit nok. Zen er derfor et valg som gir deg mye større skjerm til video, og SDHC kortspor selv om dette er ubrukelig foreløpig pga dårlig integrasjon

 

Trur eg går for zen, eller så spara eg til Ipod touch :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...