Gå til innhold

nVidia GreenSLi - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe "It's more than meets the eye" ang. den lakkingen ;) Flasset av litt her og der.. men men... :p

Skal se om jeg får mikset litt inni her nå XD

Zalman CPU kjøler:

Ultra quiet my ass, bråker mer enn 200mm'ern : O

EDIT: Jadda!, de to hullene til baksiden av kabinettet var visst ikke så dumme fordet ^^

Vil si meg fornøyd med ryddingen nå, bilder kommer i morgen.

Endret av ThomasT-93
Skrevet (endret)

Jeg skal få litt bedre kabelløsninger ved å borre ved siden av psu'n, og "helt øverst" der p4 kabelen skal settes inn i hovedkortet :new_woot:

Vurderer å borre litt over det hullet som er der allerede, eller å lage det litt større. :thumbup:

Her har jeg laget en liten(og stygg) "tegning" av det jeg har tenkt til å gjøre:

EDIT: Det er ikke sånn kabinettet mitt ser ut nå. Sorry for dårlig kvalitet på bildet :tease:

post-154124-1211222696_thumb.jpg

Endret av St0neCld
Skrevet (endret)
Jeg skal få litt bedre kabelløsninger ved å borre ved siden av psu'n, og "helt øverst" der p4 kabelen skal settes inn i hovedkortet :new_woot:

Vurderer å borre litt over det hullet som er der allerede, eller å lage det litt større. :thumbup:

Her har jeg laget en liten(og stygg) "tegning" av det jeg har tenkt til å gjøre:

EDIT: Det er ikke sånn kabinettet mitt ser ut nå. Sorry for dårlig kvalitet på bildet :tease:

Glaurung:

Takker :]

Ikke dumt.. spesielt ikke den som går over skjermkortet.

Endret av ThomasT-93
Skrevet (endret)

HW'en min er blitt utgammel da :whistle:

Men det blir det endring på til etter sommeren :new_woot:

Skal begynne med å lakkere litt inni kabinettet så snart som mulig. Vil ha alt i kabinettet svart.

På "the right side panel" har jeg tenkt å lakkere; 'St0neCld's 900' med blå lakk :thumbs:

Endret av St0neCld
Skrevet

Kommer ikke til å gjøre noe mer på en stund, men etterhvert skal det lakkes litt mer "I/O dekselet, PCI deksler, PSU, og kanskje lakke litt over der det har flasset av ^^.

Når jeg får penger skal jeg gå til investering av Age of Conan, SÅ etter det kjøper jeg grønne vifter og

katoder ^^ hehe

Skrevet

^^ Problemet ble fikset istad, men takk for tipset ^^

Satt alle de løse kablene på baksiden av kabinettet ;)

På bildene jeg tok istad ser det ganske rotete ut, men IRL ser det ryddig ut XD

Skrevet

En ting og si til deg Thomas.. JÆVLIG BRA JOBBA!

Helt syk PC, Sikler bare ved å se på den gjennomføringen, selv om det kosta huden av deg :p

GJ!

~DjeeZ!

Skrevet

Hey, er paa nye maskinen naa. Engelsk vista ATM, kan ikke skrive AE OO AA . XD

Maskinen funker topp!

Tviler paa at det blir vannkjooling, kanskje senere :grin:

Kommer bilder og 3dMark score etterpaa, skal bare installlere drivere osv. og |tilpasse| maskinen til meg :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...