Gå til innhold

nVidia GreenSLi - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe "It's more than meets the eye" ang. den lakkingen ;) Flasset av litt her og der.. men men... :p

Skal se om jeg får mikset litt inni her nå XD

 

Zalman CPU kjøler:

Ultra quiet my ass, bråker mer enn 200mm'ern : O

 

 

EDIT: Jadda!, de to hullene til baksiden av kabinettet var visst ikke så dumme fordet ^^

Vil si meg fornøyd med ryddingen nå, bilder kommer i morgen.

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Jeg skal få litt bedre kabelløsninger ved å borre ved siden av psu'n, og "helt øverst" der p4 kabelen skal settes inn i hovedkortet :new_woot:

Vurderer å borre litt over det hullet som er der allerede, eller å lage det litt større. :thumbup:

 

Her har jeg laget en liten(og stygg) "tegning" av det jeg har tenkt til å gjøre:

 

 

EDIT: Det er ikke sånn kabinettet mitt ser ut nå. Sorry for dårlig kvalitet på bildet :tease:

post-154124-1211222696_thumb.jpg

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar
Jeg skal få litt bedre kabelløsninger ved å borre ved siden av psu'n, og "helt øverst" der p4 kabelen skal settes inn i hovedkortet :new_woot:

Vurderer å borre litt over det hullet som er der allerede, eller å lage det litt større. :thumbup:

 

Her har jeg laget en liten(og stygg) "tegning" av det jeg har tenkt til å gjøre:

 

 

EDIT: Det er ikke sånn kabinettet mitt ser ut nå. Sorry for dårlig kvalitet på bildet :tease:

 

Glaurung:

Takker :]

 

Ikke dumt.. spesielt ikke den som går over skjermkortet.

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

HW'en min er blitt utgammel da :whistle:

Men det blir det endring på til etter sommeren :new_woot:

 

Skal begynne med å lakkere litt inni kabinettet så snart som mulig. Vil ha alt i kabinettet svart.

På "the right side panel" har jeg tenkt å lakkere; 'St0neCld's 900' med blå lakk :thumbs:

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å gjøre noe mer på en stund, men etterhvert skal det lakkes litt mer "I/O dekselet, PCI deksler, PSU, og kanskje lakke litt over der det har flasset av ^^.

 

 

Når jeg får penger skal jeg gå til investering av Age of Conan, SÅ etter det kjøper jeg grønne vifter og

katoder ^^ hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...