Gå til innhold

Test: Flamingo Music


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sjokkert over testen av disse hodetelefonene, jeg selger til daglig elektronikk og disse proppene overgår alle merker til priser opp i mot 800 kr, vesentlig bedre en 8 serien til Sony, Creative sine Aurvana og Sennheizer sine til en latterlig høy pris.

 

Enten så har test personen fått ett defekt sett eller så har han ikke fulgt med i timen, fordi å si at settet har dårlig bass og spraker ved høy lyd er latterlig.

 

Fylden i disse er så bra at det bare er å hive de stygge Koss Porta pro som annenhver på gata har på seg.

 

Man kan spille på maks på en Ipod med avslått volum begrensing og eq'en på bassforsterkelse uten noen form for problem, det eneste som er problemet da er at de spiller i stykker øret ditt, pga at de er så lettdrevne.

 

Skuffet over amobil i denne testen

Lenke til kommentar

Trenger egentlig ikke nye øreplugger. Har Ultimate Ears fi. 3 in-ear plugger.

Fantastisk lyd, men verken jogge- eller trafikkvennlige plugger.

 

Det jeg trenger er bare et "åpent"-munnstykke til pluggene som ikke isolerer lyd. Noen som vet om det er mulig å få tak i?

 

Om ikke, må jeg nesten kjøpe disse..

Lenke til kommentar
Hvor får vi kjøpt Flamingo Music? Den eneste siden jeg fant, var www.ephone.dk.

 

Thingul nevnte det forsovidt, men jeg kan også legge til Telebutikken. MTU Prod. er vell de som står bak Flamingo serien, og MTU er deleiere av Telebutikken og Klart Svar, så dem vell nærmest ha dem på lager :)

 

Har selv dette headsettet, og er veldig fornøyd med det (sett mitt bruk, behov og krav).

Lenke til kommentar
Hvor får vi kjøpt Flamingo Music? Den eneste siden jeg fant, var www.ephone.dk.

 

Thingul nevnte det forsovidt, men jeg kan også legge til Telebutikken. MTU Prod. er vell de som står bak Flamingo serien, og MTU er deleiere av Telebutikken og Klart Svar, så dem vell nærmest ha dem på lager :)

 

Har selv dette headsettet, og er veldig fornøyd med det (sett mitt bruk, behov og krav).

 

[pirk]

Å si at det er et behov blir vel litt å ta i, da det ikke er noe som er nødvendig for at livet ditt skal gå videre. Men å si at du er fornøyd i forhold til hva du etterspør ved produktet og hvilke krav du stiller til det, blir mer riktig. [/pirk]

 

Hvor koster den egentlig 349kr? Er det over hele fjøla? Trodde telebutikken og sånne steder var ganske dyre jeg. Er det ikke noe billigere steder over nett?

Lenke til kommentar

Man kan jo ikke få åpne øreplugger som er helt tette.

Dessuten er det ikke så digg å løpe med lukkede øreplugger siden man hører sin egen kropp ganske bra under fysisk aktivitet ;)

Tror nok dette kan være et greit alternativ for joggere og treningsmennesker, men for de audiofile bør de nok gå etter Shure eller Sennheiser CX-serien.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...