abergman Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Hei, Jeg tror jeg skal unlocke men iPhone selv! Med hjelp av Ziphone. Trenger jeg å vite noe exstra? Etter du har hacket den, er installeren den samme på alle hacke program og hvilke program trenger jeg for å få den med norsk sim og språk!?
cnil Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Hei abergman. Hvorfor ikke bruke jailbreak? Det finnes solide brukerveiledninger på mac-forum osv.
GSP<3 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 mac1.no sitt forum er landets beste (?) iphone forum. (mener selvsagt underkategorien iphone)
abergman Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Takk, Jeg har lest masse om iPlus2.0 er det et bra program? Noen meninger!?? hVA BURDE JEG BRUKE?
B25S Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Du burde bruker iPlus. Den er mest brukervennlig og superenkel og rask. Ta en titt på Geir sin guide på ipod1.no
Zeph Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Lurifaksen Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Hei, Jeg tror jeg skal unlocke men iPhone selv! Med hjelp av Ziphone. Trenger jeg å vite noe exstra? Etter du har hacket den, er installeren den samme på alle hacke program og hvilke program trenger jeg for å få den med norsk sim og språk!? Enklere enn dette kan det ikke bli: http://unlock.no/iphone/ - den blir automatisk satt opp med norsk språk og slikt.
abergman Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 Takk! Jeg lurer på hvilke ting må jeg instalere på ifon.no for å få komplett norsk iphone!? Må jeg instalere europeisk telefonstøtte før jeg instalerer skandinavisk telefostøtte? Jeg beklager vis dette er noen allerede har skrevet om dette men, Kan noen gi meg en komplett liste hva jeg trenger? Tusen takk
µT. Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Seriøst folkens. Når ble det vanskelig å laste ned ZiPhone, plugge iPhonen til PC-en, og trykke "Unlock All"?? Snakk om å gå rundt grøten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå