Krvduzvg62dy24 Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 (endret) Hei... Sjekk ut FutureRP Det er et Gratis MMORPG spel som står for Massively Multiplayer Online Role Playing Game Har spelt det litt lenge nå og tenkte jeg skulle dele spillet med alle dere der ute Det er et ganske lett spill og forstå.. Og spillet utvider seg stadig.. Jeg er 93Matt93 der.. Skriv brukernavnene deres her visst dere vil så kan vi prate der Og visst dere er litt snille så kan dere bli med i guilden våres... Ja... det var alt Så snakkes vi kansje på FutureRP Endret 13. april 2008 av Skagen
OlaStandal Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Kjekt og se at et spel er ute på nettet. Er faktisk med i guilden hans. Dette spillet er langt ifra et nordicmafia spill, som små barnkjøper poeng med mobil. Du kan kjøpe poeng, men dette foregår på paypal. Har spilt i et døgn nå, og har blitt hekta. Dette er det beste nettbaserte spilet som er der ute! Om det er noe som helst dere lurer på så er det bare og spørre. Håper og se dere der ute!
dymoletratag Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) For et sinnsykt sært spill.. Eller er det bare meg? Endret 13. april 2008 av Skagen OT.
Skagen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. Samtidig har et par innlegg med off-topic blitt fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 13. april 2008 av Skagen
OlaStandal Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 For et sinnsykt sært spill.. Eller er det bare meg? Ehm.. hva mener du med det? FutureRP er et MMORPG web-browser spill, ikke noe WOW. Har du noe imot spillet, siden det er så sært?
Landeplagen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Dette spillet er langt ifra et nordicmafia spill, som små barnkjøper poeng med mobil. Du kan kjøpe poeng, men dette foregår på paypal. Gullkorn! :!: Har spilt i et døgn nå, og har blitt hekta.Dette er det beste nettbaserte spilet som er der ute! Sølvkorn. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå