Gå til innhold

Den store Pondus tråden !


Hvilken Pondus-figur er din favoritt?  

108 stemmer

  1. 1. Hvilken Pondus-figur er din favoritt?

    • Jokke
      30
    • Pondus
      26
    • Beate
      0
    • Turid-Laila
      5
    • gunther
      15
    • Else
      0
    • Påsan
      4
    • Sneipen
      6
    • Bjarne
      17
    • Noen andre..
      5


Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg digger pondus. Så derfor tenkte jeg å lage en liten pondus-tråd der man kan komme med meninger om serien og poste pondusstriper man synes er morsomme eller kule. Her kan man også Snakke om andre serier Frode Øverli har laga. Kos dere ! :dribble:

 

Her er link til http://pondus.net/. Du kan også finne pondusstriper på Dagbladet.

post-137330-1207927776_thumb.jpg

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Jeg er faktisk ikke sikker, men jeg kan finne ut av det ! Han har jo allerede gitt ut 7 bøker. Disse har vert både i farger og svart/hvitt. stilig hvis Eliteserien kommer i bare farger. Det som er dårlig er at i de bøkene som har kommet ut er det mange gamle striper som har kommet ut i blader før. Får håpe på at det er mye nytt og ulest i Eliteserien :)

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Hmm... Jeg er faktisk ikke sikker, men jeg kan finne ut av det ! Han har jo allerede gitt ut 7 bøker. Disse har vert både i farger og svart/hvitt. stilig hvis Eliteserien kommer i bare farger. Det som er dårlig er at i de bøkene som har kommet ut er det mange gamle striper som har kommet ut i blader før. Får håpe på at det er mye nytt og ulest i Eliteserien :)

Nei, ikke mye nytt. Er mye det samme stort sett. Bortsett fra at alt er 100% farger denne gangen.

Hva som er greia med det vet ikke jeg.

Sikkert for å få mer penger til kassa.

Men jeg har lyst på kopp og bokstøtte! :dribble:

Lenke til kommentar

Og spesielt morsom når han påpeker hvor feit else egentlig er :!:

 

Da blir det sovestund i vasken med varm grandis i ganen :!:

 

Også ber jeg dere som er og voter.

 

Bli med i diskusjonen :(

Ellers blir dette en forferdelig tør tråd :(

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Jokke er helt klart kongen! :)

Men alle er med og spiller sin rolle i dette fantastiske mesterverket!

 

Pondus er og blir en tegneserie som appelerer til barn i alle andre, dog er det flest gutter som liker han. Var innom Pondus festen og hentet et blad og skjerf som vi fikk, men dro like etterpå. 97% menn i lokalet, og overraskende nok var dette aldersgruppen 30 til 60. Fikk bakoversveis av alle 50 åringene som var der inne.

 

Uansett:

 

Frode Øverli har gitt meg mang en god latter opp gjennom tidene, og jeg tar av meg hatten for hans arbeid. Humoren treffer hvertfall meg rett i hjertet.

 

:fun:

Lenke til kommentar

Det mest genniale er alle de små verdagslige tingene folk kjenner seg igjen i. mange ganger når jeg leser pondus er det ting jeg selv har tenkt på, og kjenner meg igjen i. Serlig disse samtalene jokke og Pondus har på pubben om alt mulig rart :p

Endret av Addan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...