Gå til innhold

Vil DU ha en AoC betanøkkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

konkurranse m1 (utt -an>(g)se; gj fr fra lat., se *konkurrere) tevling, kappestrid delta i en k- / idrettsk- / fri økonomisk k- / k-en i tekoindustrien er hard

aoc-norge.no og mordi.net har nå en betanøkkelkonkuranse.

Glad hilsen fra Hallgeirg

ps. vet ikke om dette regnes som en reklame pr. se, men det er kun ment som en informativ tråd muligheten for å vinne en betanøkkel. ingenting annet..

Endret av hallgeirg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detta var en drøy konkuranse.. Designe en webside for en liten måneds spilling. eller er dere ute etter raske "skisser" for hvordan den bør se ut... En hel webside ville være verdt betanøkkel, age of conan SE og et års gratis spilling (noe som også er nogså lite.. snakker 1700 kr for en webside... Christ!)

Skrevet
:) det er kun snakk om å tweake litt på et joomla theme.. for de som kan det er det gjordt på 1-2-3.. og ingen sier at dere må være med, jeg bare sprer det glade budskap..
Skrevet (endret)

Hva er det folk klager over egentlig? er ingen som tvinger deg til å gjøre noe, er en konkurranse. Gjør det om du vil. btw; betanøkler går for over 300$.

Endret av Christeven
Skrevet
Detta var en drøy konkuranse.. Designe en webside for en liten måneds spilling. eller er dere ute etter raske "skisser" for hvordan den bør se ut... En hel webside ville være verdt betanøkkel, age of conan SE og et års gratis spilling (noe som også er nogså lite.. snakker 1700 kr for en webside... Christ!)

ja, enig med Christeven.. bare la være å bli med du.. om noen som har peiling på joomla har lyst på nøkkel tar det ca 2-3 timer å mekke et konge design..

Skrevet
Man har vel ikke lov å gi vekk beta nøkler man allerede har fått?

Kan jo hende de har fått en key utdelt av funcom til å dele ut via en konkurranse.

Skrevet (endret)
Eventuelt, kan dere istedet bruke de små grå og skaffe dere en betanøkkel her: http://aoc.wikia.com/wiki/AoCWiki:Giveaway..._Hunt_for_Mitra

Så kan dere heller lage ett design, og selge til noen andre for noen tusenlapper ^^

eller så kan du bare stikke, så kan du prøve å ødelegge en annen tråd. eller hva? sånne som deg irriterer meg noe grenseløst.. det er selvfølgelig mange måter å få en nøkkel. Om du er god til å designe websider og syntes det er gøy kan jeg love deg at dette er den måten med størst sannsynlighet. Eller tror du det bare er et par styk som prøver seg på den konkurransen du linket når det er ca 400.000 som har søkt om beta key?

fin reklame for the axemen dette, med slike medlemmer.

Endret av Christeven
Skrevet (endret)
Eventuelt, kan dere istedet bruke de små grå og skaffe dere en betanøkkel her: http://aoc.wikia.com/wiki/AoCWiki:Giveaway..._Hunt_for_Mitra

Så kan dere heller lage ett design, og selge til noen andre for noen tusenlapper ^^

eller så kan du bare stikke, så kan du prøve å ødelegge en annen tråd. eller hva? sånne som deg irriterer meg noe grenseløst.. det er selvfølgelig mange måter å få en nøkkel. Om du er god til å designe websider og syntes det er gøy kan jeg love deg at dette er den måten med størst sannsynlighet. Eller tror du det bare er et par styk som prøver seg på den konkurransen du linket når det er ca 400.000 som har søkt om beta key?

fin reklame for the axemen dette, med slike medlemmer.

Hvis man ønsker seg en beta key så er vell sjansen størst for å få en ved å først; søke på dette igjennom FunCom sine sider, så kan man eventuellt joine div. konkuranser med en key som premie. Altså, har man sjans, så burde man bruke hvilken som helst måte for å få en beta key, og dette vil vell være å prøve på alt som kommer opp av div. konkuranser?

På hvilken måte klarer TheScorp å "ødelegge" tråden ved å gi AoC fans en ny mulighet for å få en betakey?

OT:

Har et spørsmål angående konkuransen dog etter en diskusjon med Megin på IRC kanalen til Mordi.

Er det slik at hvis dere ikke får inn et bedre design enn den dere allerede har så forbeholder dere retten til å trekke tilbake konkuransen?

Endret av o(O)phus
Skrevet

o(O)phus: om det du spør om er følgende: "kan jeg bare sende inn en joomla template jeg har funnet et sted, slik at jeg _har_ sendt inn noe men ikke lagt en kalori med innsats i..?" så vil jeg gjerne stille deg samme spørsmål tilbake.. hva syns du?

eksempel: Idol har audition i oslo, det møter bare opp folk som ikke utmerker seg og som alle har hørt før. skal idol-dommerene slippe X-antall videre bare fordi de har plassene?

Når det gjelder design: det designet vi har nå er det jeg og Klo som har laget, vi brukte ca 1 dag på det, og det var første gangen vi prøvde å lage et design i joomla. Om det er noen der som faktisk har peiling er det gjordt rimling raskt.

Og jeg fatter ikke hvorfor folk er negative til denne konkuransen, vi vil etpar ting:

1.få et nytt design (men jeg har dessverre ikke tid til å lage selv, holder på å bytte jobb ol.)

2. gi noen en betanøkkel

ps. hørte rykte om at noen trodde vi ville utlyse denne konkuranssen, ikke kåre en vinner og så selge keyen vår på ebay.. det er så piss at jeg får en vond smak i munnen..

Skrevet

Er ikke bare Mordi som har hatt forkuranser for beta-key'er. Også andre 3.parter. De andre 3.partene er nok ikke bare 100% uegoistiske de heller. Får treff på siden = bra for annonsørene = mer penger etc. Faktisk er dette den første konkurransen jeg har sett (uten om cartoon kanskje?) som krever "skills". Fortsatt mange der ute som er despo etter å spille. Er ikke fler konkuranser det bedre? Det gir ihvertfall større mulighet for glade fans.

Synes dette var et helt kurant pr-stønmt fra Mordi for å slå noen fler fluer i samme smekk. Web design og blest rundt guildet.

OT: Må si Mordi (med deres leder i spissen) har har måttet gå igjennom mye kritikk hver gang de har stukket nesa si frem. Skille sak og guild noen ganger kanskje? Virker nesten som det er en opposisjon, som i politikken, der ute noen ganger.

Mordi skal ha ihvertfall ha kreditt for at "For de mest omdiskuterte > Age of Conan" har hatt mer spennende diskusjoner enn minimumskravet til AoC, og gamecards tråder, som dukker opp hele tiden. :)

Skrevet
o(O)phus: om det du spør om er følgende: "kan jeg bare sende inn en joomla template jeg har funnet et sted, slik at jeg _har_ sendt inn noe men ikke lagt en kalori med innsats i..?" så vil jeg gjerne stille deg samme spørsmål tilbake.. hva syns du?

Helt klart jeg hadde "disket" denne personen, men det jeg sa var at "hva om det kun er én person som har prøvd og som har sendt inn sit forslag?".

Selv om denne personen ikke trenger være noe flink, og kanskje er en førstegangs "websideutvikler" så kan jo personen ha brukt endel timer på forsøket, og da fikk jeg som svar noe ala. "Hva er vitsen med å premiere noe hvis det ikke er bedre enn det vi allerede har?" Noe jeg reagerte litt imot.

eksempel: Idol har audition i oslo, det møter bare opp folk som ikke utmerker seg og som alle har hørt før. skal idol-dommerene slippe X-antall videre bare fordi de har plassene?

Hadde Idol gruppet hatt en audition så ligger det faktisk i reglene at de skal ta med X antall folk fra Y plass. Altså de skal ta med like mange folk fra Oslo som Bergen f.eks.

Det vil si, de ville tatt med de 10 beste forsøkene fra både Bergen og Oslo, og det spiller ingen trille om de 10 fra Oslo f.eks låt som en drept katte, de ville fremdeles være de 10 beste som fortjente plassen videre selv om de ikke hadde kommet noe særlig lengre i de andre innledendes rundene.

Skrevet
Helt klart jeg hadde "disket" denne personen, men det jeg sa var at "hva om det kun er én person som har prøvd og som har sendt inn sit forslag?".

Selv om denne personen ikke trenger være noe flink, og kanskje er en førstegangs "websideutvikler" så kan jo personen ha brukt endel timer på forsøket, og da fikk jeg som svar noe ala. "Hva er vitsen med å premiere noe hvis det ikke er bedre enn det vi allerede har?" Noe jeg reagerte litt imot.

Hvis det faktisk bare er en person som blir med, vil han selvfølgelig få en eller annen form for godgøring. Men du glemmer hele poenget med denne konkurransen.

1. Få nytt webdesign

2. Gi ut beta nøkkel

Jeg tar meg rett til å love at hvis bare en person gidder prøve seg, men han ikke har et design som i seg selv lar seg bruke som hjemmesiden. Vil de som styrer denne konkurransen gå gjennom designet til personen og hvis det er deler av dette designet som lar seg bruke i det nye designet, som vi da trolig må lage selv, så vill denne personen få betanøkkelen.

Dette er forbeholdt at det faktisk er brukbart. Ikke bare en knapp eller noe, men f.eks menyen og logoen er brukbar.

Hadde Idol gruppet hatt en audition så ligger det faktisk i reglene at de skal ta med X antall folk fra Y plass. Altså de skal ta med like mange folk fra Oslo som Bergen f.eks.

Det vil si, de ville tatt med de 10 beste forsøkene fra både Bergen og Oslo, og det spiller ingen trille om de 10 fra Oslo f.eks låt som en drept katte, de ville fremdeles være de 10 beste som fortjente plassen videre selv om de ikke hadde kommet noe særlig lengre i de andre innledendes rundene.

Ja det har du helt rett i og det var et dårlig eksempel fra Hallgeirg's side, men nå skal jo vi bare ha en vinner og den blir trukket rett etter "audition", så man trenger aldri tenke på kvotering.

Skrevet (endret)

Når det var arkitekt konkrrranse for å tegne det nye holmekollen, tror du de hadde valgt et av bidragene om de alle var ræva? Nei, så krever jo at man faktisk har et design som ser bra ut vil jeg tro. De kan jo se på hva de har nå, og se om man kan lage bedre. Er ikke bare å sende inn noe "dårlig".

Om en person som du sier er veldig uerfaren og bruker lang tid så er det bra at han prøver seg, med det er ikke arbaidsmoralen eller arbeidstiden som har noe å si, men sluttproduktet. Samme om du har brukt 2 timer eller 20, ser det bra ut kan du vinne. han uerfarne hadde nok ikke fått solgt designet sitt uansett om det var under middelmålig, så han fikk mer erfaring.

Er ikke så lett å selge webdesign for tusenvis av kroner som noen her skal ha det til.. De fleste "hobby designere" får trolig aldri solgt en side uansett, kansje de får inn noen hundre kr om de er heldige. Er så mange som kan dette, og kan det bra.

Endret av Christeven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...