2ball_ Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Hei! edit: jeg tviler på at du verke skjønner det jeg skriver eller kan hjelpe meg vist du ikke har spilt spillet litt.. jeg er kommet til slutten av "crysteal caves" og skal utføre oppgaven: "imbue your crystal with a a magical print". jeg har derpt de to "monsterne" for å få tak i de to kulene. jeg har så lagt kulene og crystallen i "søylen" i det ene rommet. så står jeg der og ingen ting skjer.. jeg kan heller ikke gjøre noe(så vidt jeg vet) og det er det som er prolemet.. takker for evt. svar.. Mvh. 2all(s) Endret 10. april 2008 av 2ball(s)
2ball_ Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 ingen som har spilt dette?? trenger hjelp! dette var et seriøst kult spill..
ViPeR Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 hvis du søker på google så finner du garantert en "how to" guide
2ball_ Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 hvis du søker på google så finner du garantert en "how to" guide tenkte faktisk på det før jeg kom in her for å se ;P trakker mye uansett..
jH- Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Er dette Soul-delen av Crystal Caves? Kan ikke huske akkurat dette...
McPersen Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Er en stund siden jeg spilte dette spillet, men jeg tror at du måtte legge en og en kule i et av siderommene. Mener det var det til høyre for rørene. Så åpne/stenge de rørene som er i hovedrommet slik at luften blir ledet til siderommet. Og da vil kulene bli sprøytet av kald/varm luft, og kan bli imbuet i staven din. Tror det var slik. Håper det var riktig husket, og at du forsto det. Er kanskje litt tungvint forklart.
2ball_ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Er en stund siden jeg spilte dette spillet, men jeg tror at du måtte legge en og en kule i et av siderommene. Mener det var det til høyre for rørene. Så åpne/stenge de rørene som er i hovedrommet slik at luften blir ledet til siderommet. Og da vil kulene bli sprøytet av kald/varm luft, og kan bli imbuet i staven din. Tror det var slik. Håper det var riktig husket, og at du forsto det. Er kanskje litt tungvint forklart. takker.. jeg har klart dette men hordan skal jeg få flmmene til å treffe kulene.. kan du utdype litt? Er dette Soul-delen av Crystal Caves? Kan ikke huske akkurat dette... stemmer det..
jH- Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Mkay. Selv valgte jeg Blood Path, så der har jeg ikke vært. Men sakser dette fra en walkthrough jeg fant: Soul PathKill the Scorpions along the way. You will see a Lever behind a Stone Dragon. Pulling it will reveal a hidden Treasure room. Take the Goodies and proceed. You will soon come across 2 Elemental Lizards locks behind bars. Lure the Ice Element to the Chamber and Lock it in. Go to the set of Pipes Top left of the room. Then turn the Crank Wheel and set the levers to @ / / \ in this manner (@ = the Crank Wheel) The Heat will Kill the Ice Element. Pick up the Ice Flower Crystal. Now Lure the Fire Element into the same chamber and Lock it it. Then go to the set of Pipes Top Right of the room and Turn the Crank Wheel and set the levers to \ / / @. This will Kill the Fire Element. Pick up the Fire Pearl. Now proceed to the Chamber Right of this room. Place the both Elemental Crystals on the Stand. The door will Open. Now Pick up the crystals and and enter this room. At the Center you will see a stand with 3 slots. Place your Soul Stone, the Ice Flower and the Fire Pearl on it. Then Turn on Both Crank Wheel to and set the levers in this order. @ / \ / / \ / @ . Return to the chamber and collect your Magic Embedded Soul Stone.
2ball_ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 (endret) takker til tusen hadde aldri giddet åstille på dingsene til set funket Endret 13. april 2008 av 2ball(s)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå