Gå til innhold

BK: Gråmåker og en hette på Aker brygge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde 1. Det falt best i smak hos meg. Fint og rolig bilde, med få forstyrrende elementer.

 

Bilde 2. Likte absolutt ikke bakgrunnen. Det ødela noe som kunne ha blitt et veldig bra bilde. Også mener jeg at den oransje linjen brude vært rett.

 

Bilde 3. Helt ok. Litt utbrent noen steder på fuglen bare. Kanskje heller ikke den svarte flekken nederst i høyre hjørnet burde vært der.

Flott at du fikk "luft" i den retningen fuglen ser.

Lenke til kommentar
Greie bilder, men de er alle plaget av utbrenthet og forstyrrende bak- og/eller forgrunner.

 

Det med utbrenthet på hvert bilde må du veldig gjerne utdype og forklare hvor på hvert enkelt bilde.

Uansett er det noens skjerm som trenger kalibrering, mulig det er min eller din, for jeg kan muligens se litt utbrenthet på nakken til hettemåka og litt i fjæra på halsen til gråmåka som man bare ser hode/hals på, ikke på alle bildene!

 

Hva mener du er forstyrrende? Jeg mener de er med på å skape dynamikk i bildet. Hvis du tenker på det første bilde som en særdeles forstyrrende forgrunn er jeg veldig sterkt uenig.

Lenke til kommentar
Hva mener du er forstyrrende? Jeg mener de er med på å skape dynamikk i bildet. Hvis du tenker på det første bilde som en særdeles forstyrrende forgrunn er jeg veldig sterkt uenig.

 

Greie bilder, men de er alle plaget av utbrenthet og forstyrrende bak- og/eller forgrunner.

Det jeg mente å si var at enten er de utbrent, eller så har de forstyrrende bakgrunn. Nr. 1 er et unntak av sistnevnte, da jeg synes forgrunnen (hettemåken) forstyrrer.

 

Nr. 5 eller den redigerte versjonen av nr. 2 er de beste bildene etter min mening.

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...