Bardis Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Noen som har hørt, sett eller lest noe no sted om et nytt spill i Might & Magic serien? Enten vanlig Might & Magic, som Dark Messiah eller de eldre som var virkelig bra. Eller Heroes serien ? Bare å poste!
vikingkylling Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Vanlig Might & Magic som Dark Messiah? Øh, har vi spilt samme spill? De gamle er tradisjonelle rollespill der du styrer en hel gruppe, har turbasert slossing, er basert på stats og alt det der, mens Dark Messiah er et FPS med sverd. Men nei, har ikke hørt noe om et nytt Might & Magic ennå, dessverre. Jeg håper vi får et nytt "ekte" Might & Magic, men Dark Messiah 2 ville heller ikke vært så dumt om vi hadde sluppet den forbannede Steam-greia. Selv er jeg ikke så veldig interessert i Heroes-serien, men et bra Heroes of Might & Magic for engangs skyld hadde ikke vært så ille.
radiohodet Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Heroes of Might & Magic serien er jo den desidert beste av Might & Magic spillene, bortsett fra en merkelig firer. Spørs om det kommer noe "ekte" Might & Magic spill noensinne igjen (som er de gamle turbaserte rollespillene, som nevnt over), siden New World Computing, som lagde spillene, ble lagt ned. Kanskje like greit når vi ser hva slags spill Might & Magic IX ble... Himmel og hav så dårlig det var.
Vemund Veien Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Med tanke på at Heroes 4 frå New World Computing er seriens svakaste, og Heroes 5 utvikla av nokon andre er absolutt verdig serien, så ser eg ikkje for meg at det er ein bakdel om NWC ikkje er med i utviklinga av eit eventuelt nytt Might and Magic
Bardis Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Alt var helt hundre, helt til Heroes 4 og M&M IX ble laget...de laget dem så dårlig at de gikk konk Personlig hadde jeg håpa på at Ubisoft hadde laget spillet litt nærmere M&M VIII, bare med mye bedre grafikk. Dark Messiah var bra grafikkmessig, men liker å bestemme selv hva man vil. Bedre de eldre hvor man kunne gå og gjøre de questene man ville når man selv ville. og var man ikke bra nok så bare trente man seg opp først, lærte skills på en annen måte enn i Dark Messiah også. Dessuten synes jeg Dark Messiah var altfor lett og fort gjort å runde. Might & Magic VI - Mandate of Heaven står fortsatt som det ubestridt beste rollespillet etter min mening. Med dagens grafikk hadde det vært en forsmak på himmelen Er vel kanskje for tidlig å håpe på et nytt spill til høsten vel dessverre...
Tuckiozi Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Heh...jeg er visst en av de få som liker 4ern. On-t: Har ikke hørt noe om det, untatt HOMM:Kingdoms.
vikingkylling Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg har ingenting imot Heroes-serien, så lenge jeg slipper å spille den. Er enig i at Dark Messiah er for lett til tider, og spesielt noen bosser er en stor skuffelse. Som den dragen man skal banke. Her kommer en diger drage flyvende og skaper kaos, og jeg vurderer hvordan jeg i det hele tatt skal overleve. Men hva skjer? Jeg går gjennom en dør, dragen prøver å følge etter og gitteret faller ned og dreper dragen. Skuffa! Endret 10. april 2008 av thecrow77
Bardis Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Ja ikke sant. Håper de heller lager det litt for vanskelig.. Er frihet jeg savner mest da, kunne gjøre det man vil, når man vil.. Noen ganger følte man bare for å jakte på drager eller andre gode "creatures" og ikke gjøre quests. Da fikk man bra equipment og gikk opp i level.. Er vel her jeg føler Ubisoft gjorde den dårligste jobben.. Greit man kunne velge litt combotriks og sånn, men man valgte ikke selv på samme måte som på MM VI - VIII Hvorfor forandre så voldsomt på det som gjorde serien til en suksess? Det var akkurat her 3DO dreit seg ut angående MM IX, som gjorde at de gikk konk.. Hold på det folk liker, men gi de bedre grafikk og muligheter, det tror jeg er løsningen til suksess!
Svinat Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Vel, Heroes of Might and Magic Kingdoms er jo i utvikling. Er vel mulig å bli med i beta dersom man kjøpte en slik pakke med flere HoMM spill? Det er nettleserbasert og skal kunne spilles online mot andre. http://hommkingdoms.uk.ubi.com/
Bardis Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Vel, Heroes of Might and Magic Kingdoms er jo i utvikling. Er vel mulig å bli med i beta dersom man kjøpte en slik pakke med flere HoMM spill? Det er nettleserbasert og skal kunne spilles online mot andre. http://hommkingdoms.uk.ubi.com/ Bra innlegg Svinat! Leste jeg riktig, bare spille over internett uten kjøp av spill som skal innstalleres først?
Svinat Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Takk, Bardis. Det er helt riktig, du trenger kun en nettleser og internett for å spille det. Alt foregår i nettleseren. Det står at det skal lanseres våren 2008, så vi har nok noe å se frem til. Var forøvrig en liten artikkel om at spillet var under utvikling her på gamer.no på slutten av fjoråret. http://www.gamer.no/artikler/might_and_mag...l_paa_vei/46519
Bardis Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Takk, Bardis. Det er helt riktig, du trenger kun en nettleser og internett for å spille det. Alt foregår i nettleseren. Det står at det skal lanseres våren 2008, så vi har nok noe å se frem til. Var forøvrig en liten artikkel om at spillet var under utvikling her på gamer.no på slutten av fjoråret. http://www.gamer.no/artikler/might_and_mag...l_paa_vei/46519 Takk igjen! Noen som har funnet ut om det vil koste penger å spille?
Mow Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Heroes of Might & Magic serien er jo den desidert beste av Might & Magic spillene, bortsett fra en merkelig firer. Spørs om det kommer noe "ekte" Might & Magic spill noensinne igjen (som er de gamle turbaserte rollespillene, som nevnt over), siden New World Computing, som lagde spillene, ble lagt ned. Kanskje like greit når vi ser hva slags spill Might & Magic IX ble... Himmel og hav så dårlig det var. 3do fikk økonomiske problemer etter at New World Computing lagde HoMM 4, og hadde derfor ikke råd til å gi New World Computing den tiden de trengte på Might and Magic IX. De ble dermed tvunget til å gi ut et halvferdig spill som dessverre var full av bugs. MEN om du legger inn et par uoffesielle patcher og faktisk tar deg tid til å sette deg inn i spillet, vil jeg si at det ikke er en veldig dårlig etterfølger av de eldre Might and Magic spillene... Jeg personlig ville elsket en ny Might and Magic RPG, kanskje ikke turbasert, men ihvertfall en godt gjennomført RPG, kanskje en blanding av de gode gamle MM spillene og TeS serien Jeg ville gråti av glede om det skjer.
Bardis Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 Jeg synes noe av det morsomme med MM spillene var å finne nye våpen og sånt, og de fine våpnene i de eldre spillene var erstattet med små firkanter ala eq på Tibia, det som ødela mest, den inventoryen.. Men er enig med deg at det ikke er så aller verst da..er dårligere enn de gamle MM-spillene, men må være ærlig å si at det faktisk var bedre enn det Dark Messiah er. Grafikken er bedre på Dark Messiah, men syns de drepte litt av det bra med spillet - at man før fritt kunne gjøre de quest man ville når man ville, og ville man bare jakte for å få experience og bra våpen så kunne man det.. Er først og fremst på det området jeg syns Ubisoft skuffet meg.
Bardis Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 (endret) Ingen som har funnet ut om man må betale for å spille Heroes of Might & Magic Kingdoms når dette blir tilgjengelig? Endret 21. april 2008 av Bardis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå