Gå til innhold

cs paintball mod.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikkert Denne pluginen. Da trenger du AMX;

[standardsvar]

Hei!

 

I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Det er sikkert Denne pluginen. Da trenger du AMX;

[standardsvar]

Hei!

 

I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter.

 

Lykke til! :)

 

hei

 

Jeg ble litt forvirret av alt dette...

 

Jeg har lastet ned amx, skal det limes inn i I:\Programfiler\Steam\steamapps\user\counter-strike\cstrike også skal det fra denne siden limes inn i I:\Programfiler\Steam\steamapps\user\counter-strike\cstrike\addons\amxmodx\plugins

eller er jeg helt på jorde ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...