TheKims Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 du må nåkk regne med ca 1000kr for et orntlig kabel kit.
AnaXyd Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Okay.. Blir dyrt ser jeg.. Menmen! Trenger jeg forresten flere sikringer flere steder, eller er det ikke noe vits?
AnaXyd Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Okay.. En kamerat av meg har flere sikringer etter den ved batteriet serru.. Veit ikke om dette er noe vits jeg?
TheKims Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 har sett flere som gjør det slik.. skjønner ikke vitsen med det. når sikringen foran ryker kutter den strømmen videre bakover så å ha flere sikringer vil ikke hjelpe slik som jeg ser det..
AnaXyd Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Det er vel for å sikre seg 100% da eller? Om noen av komponentene plutselig skulle kollapse og smelle til, er det kanskje greit? Altså, jeg veit ikke..
Zeph Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Nei, det har ingenting for seg. Får du ein kortslutning så går den sikringen som står ved batteriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå