Gå til innhold

Anmeldelse: RedLynx Trials 2 Second Edition (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde det i går kveld og må si at det var et hyggelig gjensyn. De har beholdt gameplayet helt likt (gudskjelov har de fjerna han gærningen som ropte "monday monday monday" elns i begynnelsen) med den første utgaven, bare pusset på grafikken. Fysikken oppleves fortsatt som meget bra, om enn ikke naturlig, men dette gjør bare spillet morsommere. Som gammel veteran :) fant jeg fort tilbake til kontrollene men fikk dessverre ikke prøvd noe særlig mer enn de 6-7 første brettene. Hjem og kose seg etter jobb!

 

Skal sjekke ut X-Moto også, takk for tips!

Lenke til kommentar
Wohoo! Greide 13.60 på Slope Training, noe som gir meg en delt 82. plass på verdensbasis! :w00t: Hadde jeg bare vært en registrert bruker...

 

Litt plagsomt at ikke de med demo-versjon kom inn på high-score.. Jeg klarte 26 flips på Getting Dizzy, noe som gir meg delt 9. plass, men det står jo ikke noe sted..

Lenke til kommentar
Jeg fikk min bare noen sekunder etter jeg hadde betalt. Fikk den samtidig som kvitteringen fra Paypal kom.

Gøyt spill, men etter å ha spilt noen timer nå savner jeg litt flere baner..

 

Jeg sendte epost til redlynx og de beklaget dette.

For paypal hadde noe problemer men jeg fikk tilsendt min serial kode samtidig da.

God service synes jeg...

 

Er et fustrerende spill dette. hehe..

Men fy søren det er artig altså..verd hver eneste krone synes jeg..

Også så bra grafikk..

Lenke til kommentar
Prøvde det i går kveld og må si at det var et hyggelig gjensyn. De har beholdt gameplayet helt likt (gudskjelov har de fjerna han gærningen som ropte "monday monday monday" elns i begynnelsen) med den første utgaven, bare pusset på grafikken. Fysikken oppleves fortsatt som meget bra, om enn ikke naturlig, men dette gjør bare spillet morsommere. Som gammel veteran :) fant jeg fort tilbake til kontrollene men fikk dessverre ikke prøvd noe særlig mer enn de 6-7 første brettene. Hjem og kose seg etter jobb!

 

Skal sjekke ut X-Moto også, takk for tips!

 

Kommentatoren er der fortsatt men står av som default.

 

Jeg spilte det første spillet som bare det før og når

dette kom så var det kjøpe det med en gang...

 

Mange av banene er rett og slett "CRAZY" men utrolig artig og du river håret av deg i fustrasjon..hehe..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...