Gå til innhold

Finner ikke tastelås på ukjent mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt meg noe jeg tror det vil være riktig å kalle en dings man kan ringe med. For å være helt ærlig, så aner jeg ikke hvem som har produsert den eller hva den heter. Jeg har kikket under batteriet på mobiltelefonen, i brukerhåndboken, på esken og egentlig over alt. Tro det eller ei, det står ingenting noen steder. "Mobiltelefonen" ser ut som dette, og jeg håper noen vet hva jeg snakker om når de ser bildet :p

 

mobile_phone_watches_m700_pictures2.jpg

 

Uansett, bortsett fra at jeg ikke aner hvem som har produsert klokken, så får jeg ikke slått på tastelåsen, noe som er utrolig irriterende. Har noen greie på hvordand et gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte den på finn.no :p men importerer du den fra utlandet, så kan du spare litt penger. Sjekk her: http://www.globalsourcesdirect.com/servlet...l-Phone/Detail#

 

Jeg er 100 % sikker på at den har tastelås, for det er et ikon for tastelåsen på statuslinjen, men den er åpen og ikke låst! (nei, hjelper ikke å trykke på ikonet :p )

 

Fikk med engelsk bruksanvisning, men den forklarer bare menyene. Så det står ikke hvordan jeg setter på tastelåsen, men hvadde jeg visst hvor i menyen det var, så kunne jeg ha funnët det ut. men det er akkurat det som er problemet - å finne den riktige menyen :p

Lenke til kommentar

Den er egentlig veldig enkel å ringe med. Du trykker bare midt på skjermen (touchscreen, ja), og så kommer det opp et tastatur. tast nummeret, og trykk grønn ringetast :p

 

Det følger med bluetooth headsett (klokkemobilen støtter også A2DP, så den fungerer til musikk også), men det er også mulig å bruke vanlig handsfree (som også følger med) eller bare høytaleren og mikrofonen i selve klokken. Høytaleren er veldig dårlig da, så det anbefales å bruke bluetoothen.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å trykke på de logiske knappene som muligens kunne være en tastelåskombinasjon, men har ikke hatt lykken på min side enda :p Det begynner å irritere meg, for man kommer egentlig ganske ofte borti ting, som gjør at den begynner å gå inn i menyer og slikt. Får studere brukerhåndboken nøye, og se om jeg kan oppdage noe :p

 

Edit: hehe, det går ikke an å ta på tastelåsen selv, men jeg fant endelig ut at det gikk an å stille på automatisk tastelås. Det ser derfor ut at den kan gå på av seg selv, men jeg kan ikke gjøre det. Det er i grunn greit, siden den går på etter noen sekunder. Men det kunne vært enklere å finne frem til! :p

Endret av Jornan
Lenke til kommentar

har selv denne telefonen som jeg bruker fast.

 

Slet lenge jeg og. men er fornøyd med automatisk tastelås.

 

Da jeg har den på armen og ikkje i lommen. så skal litt til å ringe eller trykke feil med vilje :p

 

Medfølgende bluetooth settet mitt var dødt.

Men har et nokia headsett som jeg er stor fornøyd med.

Lenke til kommentar

Jeg har sett at Hyundai har satt navnet sitt på den også. Fullt mulig at Cect er originalprodusenten av den, men den går i alle fall under mange navn - eller som på min - under ingen navn :p

 

Jeg betalte i underkant av 1.400, inkludert forsendelse. Kjøpte den i Norge, for å være sikker på å få noe ekte, og så var det mindre stress. Men selve klokken koster bare 150 dollar (750 kroner) + avgifter/toll og forsendelse, så man kan importere den for rundt en tusenlapp.

 

Jeg har den jo på armen, jeg også (nei, går virkelig ikke med en klokkemobil i lommen), men jeg greier å trykke på den alikevel :p

Lenke til kommentar

bruker den fint jeg og.

Eneste jeg mistet pennen til den :p

Så har selvlaget en binders til den som gjør samme nytte :)

 

Trur det var cect min var branded med.

 

Finner den ikkje på produsenten sin side. Men finne masse andre telefoner på deires side som minner om samme konseptet og navnet på mobilen.

 

Kameraét i den er veldig praktisk som webcam.

Gir bra kvalitet og krever 0 drivere. :)

Lenke til kommentar

Hvordan får du brukt den som webcam? Jeg får forresten ikke stilt oppløsningen på kamera høyere ennn VGA, men det skal være 1,3 MP. Noen som har opplevd det samme?

 

Når det gjelder pennen, så har jeg den enda, men noen lånte den og skulle sette den på plass, og så greide de å bøye den, så den detter ut av plassen sin hele tiden. Så jeg må ha pennen i lommeboken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...