Gå til innhold

Cod4 iw3mp.exe failure

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) jeg plages med å få call of duty 4 multiplayer til å virke. Når jeg skal starte spillet får jeg opp att iw3mp.exe har sluttet å virke. Jeg vet nesten helt sikkert at detta har med lyddriverne mine å gjøre. Har prøvd å lastet ned nye men uten hell.

trur jeg er ute etter en realtek high definiton 6.0.1.5334 men finner den ikke til vista 64bit. (er den jeg hadde før å da virket det)

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei:) jeg plages med å få call of duty 4 multiplayer til å virke. Når jeg skal starte spillet får jeg opp att iw3mp.exe har sluttet å virke. Jeg vet nesten helt sikkert at detta har med lyddriverne mine å gjøre. Har prøvd å lastet ned nye men uten hell.

trur jeg er ute etter en realtek high definiton 6.0.1.5334 men finner den ikke til vista 64bit. (er den jeg hadde før å da virket det)

Noen som kan hjelpe?

har hatt en kompis med det samme problemet.. det eneste du trenger å gjøre etter å laste ned de nyeste driverne er å restarte pcen, men siden du har sikkert skrudd på pcen igjen siden du sendte inn dette i går men... har du mikrofon så plugger du den i der den skal være på pcen... høres sykt ut, men det virker og det som skal til :thumbup::)

Skrevet (endret)

Gjore en systemgjennoretning. så var alt i orden:) var nokk lyddriver tull.

ps. visst andre har tenkt å prøve det samme. lagre profilen din! den ble slettet under systemgjennopretninga mi. sellom jeg bare gjennoprettet en dag tilbake.

Endret av Xevillio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...