Xevillio Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hei:) jeg plages med å få call of duty 4 multiplayer til å virke. Når jeg skal starte spillet får jeg opp att iw3mp.exe har sluttet å virke. Jeg vet nesten helt sikkert at detta har med lyddriverne mine å gjøre. Har prøvd å lastet ned nye men uten hell. trur jeg er ute etter en realtek high definiton 6.0.1.5334 men finner den ikke til vista 64bit. (er den jeg hadde før å da virket det) Noen som kan hjelpe?
-Just-Me- Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hei:) jeg plages med å få call of duty 4 multiplayer til å virke. Når jeg skal starte spillet får jeg opp att iw3mp.exe har sluttet å virke. Jeg vet nesten helt sikkert at detta har med lyddriverne mine å gjøre. Har prøvd å lastet ned nye men uten hell. trur jeg er ute etter en realtek high definiton 6.0.1.5334 men finner den ikke til vista 64bit. (er den jeg hadde før å da virket det) Noen som kan hjelpe? har hatt en kompis med det samme problemet.. det eneste du trenger å gjøre etter å laste ned de nyeste driverne er å restarte pcen, men siden du har sikkert skrudd på pcen igjen siden du sendte inn dette i går men... har du mikrofon så plugger du den i der den skal være på pcen... høres sykt ut, men det virker og det som skal til
Xevillio Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 (endret) Gjore en systemgjennoretning. så var alt i orden:) var nokk lyddriver tull. ps. visst andre har tenkt å prøve det samme. lagre profilen din! den ble slettet under systemgjennopretninga mi. sellom jeg bare gjennoprettet en dag tilbake. Endret 10. april 2008 av Xevillio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå