mobil_brukeren Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 har noen av dere filen WAKE.rfa til battlefild 1942??? kan du som har den sende den til meg??? den skal ligge på /archives/bf1942/levels/ Plis den som har den! :oops:
eUnaas Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 om han har lastet det ned og spiller ulovlig. noe som er <b>FyFy</b> så kan han også reinsalerere Neida. Jeg har wake + alle andre map som finnes til BF. så om du fortsatt trenger så send meg en PM eller kontakt meg på MSN: [email protected]
mobil_brukeren Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Skrevet 3. mars 2003 Filen var ikke skadet jeg hadde for dårlig cdrom skal kjøpe ny i dag! testa den hos en kammerat! sinsykt tøft spill! og det er pirat fra lan.
Guahtdim Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 og det er pirat fra lan. Hørte jeg idiot?!? Kjøp spillet din slyngel! Jeg digger det spillet og hadde ingen problemer med å bruke spenn på det og addon. Selv om jeg føler at det trenger endel fiksing og noen ting fra CS og endel andre spill mangler Føler følgende mangler og dette er utenom de bugfix vi venter på :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå