Gå til innhold

MMS-oppsett for OneCall


Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp tatt i bruk ny leverandør, One Call. Det var fristende med så billige priser. Men når jeg skal bruke deres automatiske oppsett for å få koden til mms, gprs osv., så funker ikke dette. Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd, men ingen kode kommer. Har mailet kundeservice, men ingen respons der i gården. Jeg ser jo også på mobilen at de ikke tilbyr 3G, noe jeg glemte å sjekke før jeg ble abonnent. Jeg har Nokia N82, og bor i Bergen. Men hvordan får jeg konfigurert mobilen til mms? Netcom har ingen manuelle innstillinger for denne tlf, og deres automatiske går heller ikke. Noen ide hva jeg kan gjøre, eller noen som har lyst å gi meg de :new_woot: .

 

Edit:

På One Call sin side fant jeg manuelle innstillinger for oppsett, men disse gjelder kun for Network Norway sine abon. Hvordan vet jeg om jeg hører til dette nettverket?

Endret av Nordlys
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg skulle hjelpe min søster med dette, måtte jeg slå telefonen av og på før koden kom.

 

Hvis du har fått SIM-kortet ditt i løpet av de siste månedene har du Network Norway SIM-kort, og kan sikkert bruke deres innstillinger.

Takk for svar. Det var det første jeg gjorde, å slå av/på telefonen. Og for å være ærlig, så kjente jeg ikke igjen forklaringen deres når det gjaldt oppsettet de viste. Er jo litt snodig at den automatiske oppsettet deres ikke skal fungere da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...