Gå til innhold

Skal selge 60gb PS3


tobbe667

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge min playstation 3. Den er relativt lite brukt, og har ingen skader.

Med følger det 2 stikker, 6 spill, 2 blu-ray filmer.

Hva er en realistisk pris for denne? Vil ikke jobbe lenge med å få den solgt, så trenges ikke å presses til det absolutt maksimale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du kan kjøre mer for den pakka. Jeg solgte min 60 GB med to kontrollere og HDMI-kabel til 6.500 i forrige uke, men kanskje jeg bare hadde gullhår i toern :innocent:

 

EDIT: Det tok for øvrig bare to timer fra annonsen ble lagt ut på Finn før den var solgt.

Endret av Liquidant
Lenke til kommentar

Jepp er nok god timing å selge 60gig versjonen av ps3 nå. Jeg vil bråtippe på at du kan få godt 7 høvdinger for din bundle. Skal vel sies at jeg har omtrent null oversikt over hva dette går for over nettet da.

Men som sagt, ikke nøl for lenge med å få solgt dette om du er sikker på at du vil selge.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor spør om sånt hele tiden.. det er bare en måte å få vite det sikkert på. Legge den ut på finn eller qxl

Ja men jeg har jo ikke tenkt å å selge den da, derfor jeg lurte, er vel det forumet er for, å få svar på ting du lurer på og diskutere forkjelige ting ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor spør om sånt hele tiden.. det er bare en måte å få vite det sikkert på. Legge den ut på finn eller qxl

 

Ja men jeg har jo ikke tenkt å å selge den da, derfor jeg lurte, er vel det forumet er for, å få svar på ting du lurer på og diskutere forkjelige ting wink.gif

 

Skjønner det, men det er jo umulig å vite.. Det nærmeste en kommer er vel å søke på qxl eller finn selv for å se hva de går for.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor spør om sånt hele tiden.. det er bare en måte å få vite det sikkert på. Legge den ut på finn eller qxl

 

Ja men jeg har jo ikke tenkt å å selge den da, derfor jeg lurte, er vel det forumet er for, å få svar på ting du lurer på og diskutere forkjelige ting wink.gif

 

Skjønner det, men det er jo umulig å vite.. Det nærmeste en kommer er vel å søke på qxl eller finn selv for å se hva de går for.

Ja det er sant, litt sløvt av meg å ikke ha giddi å gjort det;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...