Gå til innhold

Kjøpe Rock Band fra USA?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurdere å bestille Rock Band fra USA, men har et par spørsmål jeg håper noen kan svare meg på.

 

1. Kan jeg bruke de instrumenten som hører med i den amerikanske versjonen på den europeiske versjonen av Rock band? Siden denne kommer med nye sanger vil det muligens bli aktuelt å kjøpe den.(regner med det, men vil gjerne ha det bekreftet)

 

2. Hvilken butikk er best å bestille fra?(vet at det punktet kanskej burde gått under butikkdiskusjon, men tar det her likevel.)

Jeg ser at videogameplus.ca selger den for 169 dollar her. Men kommer de til å merke denne pakken med at den koster under 200kr(momsgrensen), eller er den for stor? Og hvordan vil leveringstiden være.

Link: http://www.videogamesplus.ca/product_info....e81dd2f19ae1b0c

Endret av Blodtann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.. jeg tror instrumentene fungerer uansett versjon av spillet. Ser ikke helt hvordan de skal regionlåse dem (med mindre de går vanvittig inn for det).

 

2. Har selv vurdert å kjøpe fra vgp.. men portoen lå på over 200$ tror jeg.. noe som blir veldig drøyt. Har sett de til omtrent samme pris på ebay, men med 100$ mindre porto.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg vurdere å bestille Rock Band fra USA, men har et par spørsmål jeg håper noen kan svare meg på.

 

1. Kan jeg bruke de instrumenten som hører med i den amerikanske versjonen på den europeiske versjonen av Rock band? Siden denne kommer med nye sanger vil det muligens bli aktuelt å kjøpe den.(regner med det, men vil gjerne ha det bekreftet)

 

2. Hvilken butikk er best å bestille fra?(vet at det punktet kanskej burde gått under butikkdiskusjon, men tar det her likevel.)

Jeg ser at videogameplus.ca selger den for 169 dollar her. Men kommer de til å merke denne pakken med at den koster under 200kr(momsgrensen), eller er den for stor? Og hvordan vil leveringstiden være.

Link: http://www.videogamesplus.ca/product_info....e81dd2f19ae1b0c

 

kjøpte ps3 versjonen av Rock Band ifra vgp.ca fredagen før påske, og fikk det på døra fra DHL onsdagen før skjærtorsdag. skrev i kommentarfeltet på bestillingen: please mark pakage as "Gift". Og da gikk den glatt igjennom tolla uten ekstragebyrer. men pris på frakta ble i stiveste laget når jeg fikk en så stor pakke (8,5 kg - sendt i klassen for intil 10kg) tror jeg gav 860 kroner for spillet og 1200 kroner for frakta.

 

og når jeg fikk spillet måtte jeg ordne meg en us-konto, for det er temmelig stort utvalg av musikk på us - psn. -har lasta ned rubbel og bit, og nå har jeg 135 sanger å velge imellom.. woha!

Endret av Plutoo
Lenke til kommentar

Et annet spørsmål tild ere som har spillet? hvordan fungerer/ er kvaliteten på utstyret? Har hørt at det er problem er med litt treg registrering av noter/trykk på gitaren - stemmer det?

Og den pedalen på trommesettet, hvor lett går den i stykker egentlig? Eller har det kommet en bedre nå?

Endret av Blodtann
Lenke til kommentar
Et annet spørsmål tild ere som har spillet? hvordan fungerer/ er kvaliteten på utstyret? Har hørt at det er problem er med litt treg registrering av noter/trykk på gitaren - stemmer det?

Og den pedalen på trommesettet, hvor lett går den i stykker egentlig? Eller har det kommet en bedre nå?

 

har prøvd spillet og det er veldig bra. alle bekymringer om skjørt utstyr slo jeg fort fra meg. så lenge du ikke spiller basstromme med sko på, eller er drita, burde det ikke være noe problem ;)

 

så forresten en test som er veldig i tråd med det jeg sitter igjen med av inntrykk etter å ha prøvd:

http://www.planb.no/Spill/Spill/feb-08/pla...stet-Rock-Band/

 

en ting som folk må være obs på er at hvis du spiller på lerret så er det mer jobbing med å få instrumentene i sync enn om du spiller på en flatskjerm-tv... men når det er i orden så er det bare drøm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...