Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

aldri sex nesten:/


Gjest yamashita

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_philips_*

Hei,

Det har seg slik at jeg er sammen med ei jente som er søt, men problemet er bare at det er så lenge siden vi hadde sex sist:( Ikke det at sexen betyr alt, men jeg syntes det er veldig koselig. Nå i det siste har hun "slurvet" me p-pillen, nesten ikke vært hjemme hos meg å hun sender aldri noen "kinky" mellinger.

 

Er det noen som har noe peiling på hva jeg skal gjøre? liker hun meg eller vil hun ikke ha meg? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man har vært sammen en stund, så blir det ofte tidvis mindre sex også. Det betyr ikke at man er lei hverandre på noen måte, men man setter pris på å være med personen, tryggheten og rett og slett den følelsen av å bare være med den du er glad i :)

 

Det varierer også veldig både fra person til person, og fra periode til periode hvor mye sexlyst en har. Hva med å snakke om det med henne? Det trenger jo ikke være noe negativt.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg håper for din del at hun bare har hatt noen dårlige dager i det siste. Hvis ikke, så kan det hende at hun har funnet seg en annen, og rett og slett ikke finner deg seksuelt tiltrekkende lenger.

Lenke til kommentar
Jeg håper for din del at hun bare har hatt noen dårlige dager i det siste. Hvis ikke, så kan det hende at hun har funnet seg en annen, og rett og slett ikke finner deg seksuelt tiltrekkende lenger.

Det var da fælt så drastiske og negative vi var da... Alle MÅ vel ikke ha like mye lyst på sex alltid? Man kan da tenne på noen uten å ville ha sex 5 ganger om dagen...

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Nei, det har jeg ikke sagt heller. I min første setning legger jeg frem muligheten for at hun har bare har hatt en periode med liten sexlyst.

 

Jeg skal dog innrømme at jeg formulerte meg litt dårlig.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Mange ektepar som går flere år uten sex, men samlivet ellers går ellers kjempefint. Alt handler ikke om sex.

Jeg har ikke spist mat på 3 år.. Alt handler tross alt ikke om mat!

 

Virkelig det dårligste eksempelet jeg har hørt, Soldierr.

Sex og mat er 2 helt forskjellige ting. Vet fint at man kan trenge begge, men man er ikke avhengig av sex for å leve.

Lenke til kommentar

Snedig ordvalg. Vi trenger sex for at våre gener skal «overleve» døden av sine vertsmaskiner. Hvert individ trenger mat og drikke for å overleve lenge nok til å kunne ha sex. Å si til seg selv at sex ikke er viktig er å fornekte ett av en liten håndfull kritiske, fundamentale elementer av livets historie. Overlevelse og reproduksjon. Mat og drikke, og sex.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...