Gå til innhold

Tips til ny tv, 40 tommer+, 15000 kr


Anbefalte innlegg

Flytter snart inn i ny leilighet og må da kjøpe en tv.

 

Jeg kunne tenke meg en tv på rundt 40 tommer.

Den vil i hovedsak bli brukt til tv-titting, film, ps3 og litt pc. Spiller litt poker, så hadde vært fint å koble opp pcen på større skjerm. Budsjettet ligger på rundt 15000. Noen som har noen gode forslag?

Endret av sonicdeathmonkeys
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ikkje vise til et spesielt tv, men diskusjonen fortsetter hele tiden på om hva som er best av lcd og plasma. e sjøl på utkikk etter en ny tv og hadde meg en prat med en av sjefene på elkjøp på os. der hadde de et som fikk best i test no nylig. det va en plasma skjerm 42", full hd. kostet 19000 peng så litt mer enn budsjettet ditt. men han sa at hvis det er film, parabol og konsollspill som er tingen så va det uten tvil plasma som va best. renere bilde pluss at svart e svart og ikkje mørkegrå som lett oppstår på lcd og ikkje minst slipper du responstid :new_woot:

Lenke til kommentar

Hmm er veldig usikker jeg. Har ikke noe særlig peiling her. Hvordan vil plasma fungere med pc da? Tror nok at jeg må holde meg til budsjettet fordi det er en del andre ting jeg må kjøpe også :p

Har sett på den her. Vil den være et godt kjøp?

SONY KDL-40W3000

Ellers ser samsungen spennende ut, men jeg ser mye fotball så det er uaktuelt hvis bilde blir slørete av bevegelse.

Lenke til kommentar

etterslepet kommer helst når du ser fotball som hd sending . funker greit når du ser på vanlig dvd og tv, men med en gang hd kommer inn i bilde så blir det etterslep. så hvis ikkje hd er noe tema så e det selvfølgelig greit nok....men hvis du kobler til xbox360 eller ps3 som begge har "hd-spill" så funker plasmaen mye bedre pga den har ikkje responstid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...