John Keats Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Vil du ha status så gjør du AQ40 questchain og transferer til en ny server og ninjaer gates for Legendary mount. Joa, men da må du være rask.. Kan ikke transferre til en server før AQ har åpna så vidt jeg vet, så du må transferre innen 24 timer etter at det åpner
Moonshield Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg og har lyst på Armani mount. Det er jo ganske status og komme ridenes med en stor Armani mount 1. Armani. 2. Du som spiller på funserver bør jo ha null problem med å skaffe den.
Swafty Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg og har lyst på Armani mount. Det er jo ganske status og komme ridenes med en stor Armani mount 1. Armani. 2. Du som spiller på funserver bør jo ha null problem med å skaffe den. Åja, trodde det var en sånn mount fra Armani jeg.. Jeg spiller ikke på "funserver", vet ikke hva det er.. Men du spiller på det.. så bildene du sendte på MSN med full tier6 og legendary mount og legendary bue
John Keats Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Epic. \o/ Nop, det var legendary han hadde. Hahahahahaha!
Schjellin Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg og har lyst på Armani mount. Det er jo ganske status og komme ridenes med en stor Armani mount 1. Armani. 2. Du som spiller på funserver bør jo ha null problem med å skaffe den. Åja, trodde det var en sånn mount fra Armani jeg.. Jeg spiller ikke på "funserver", vet ikke hva det er.. Men du spiller på det.. så bildene du sendte på MSN med full tier6 og legendary mount og legendary bue Du vet ikke hva det er, men likevel så vet du at han spiller på det? Tror du ikke vi husker bildene du la ut i Screenshot tråden?
Trollen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Vil dere ha Sånn Super status;p Skaff deere phoenix mounten;D Men jeg synes netherdrake er status;D de er råe
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg og har lyst på Armani mount. Det er jo ganske status og komme ridenes med en stor Armani mount 1. Armani. 2. Du som spiller på funserver bør jo ha null problem med å skaffe den. Åja, trodde det var en sånn mount fra Armani jeg.. Jeg spiller ikke på "funserver", vet ikke hva det er.. Men du spiller på det.. så bildene du sendte på MSN med full tier6 og legendary mount og legendary bue Har aldri snakket med deg på msn engang. Endret 6. april 2008 av Moonshield
knux Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Tror du kan endre signaturen din, Moon. Denne er mye mer epic Gjorde i alle fall morgenen min latterfull
JonM- Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Begge de to trådene det refereres til er langt i fra "The most epic thread ever".
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Din mening traff et punkt ut av rekkevide for at jeg skal bry meg. Edit: La meg demonstrere: Hvor jeg bryr meg: o Hvor du traff: x Endret 6. april 2008 av Moonshield
Snurreleif Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Begge de to trådene det refereres til er langt i fra "The most epic thread ever". Epicheten til denne threaden økte nettopp med 50%.
Bluebeans Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Din mening traff et punkt ut av rekkevide for at jeg skal bry meg. Edit: La meg demonstrere: Hvor jeg bryr meg: o Hvor du traff: x Det innlegget er på topp 3 over teite ting jeg har sett på et forum.
Anbefalte innlegg