Gå til innhold

Fortsatt sjans for flytting av innrykksdato? (Høsten 2008)


akarno

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har klart å rote meg litt til når det kommer til datoer på innkalling.

 

Jeg har fått planlagt innkalling til September 2008, som jeg nå fant ut at var fra 30.sep-02.okt. Jeg har vært så dum og latt det ligge ganske lenge, og ikke sjekket opp i de nøyaktige datoene før nå. (Vært så dum at jeg har basert megpå det venner har sagt som er i millitæret nå.) Grunnet mitt ønske om å studere fra August 2009 passer denne datoen utrolig dårlig, og om jeg ikke får gjort noe (flyttet den til Juli) vil jeg gå i nesten ett år uten å studere før jeg får begynt høsten 2010.

 

Sendte vernepliktsverket en mail for snart en uke siden uten å få svar, og fikk ikke ringt i går grunnet heldagsprøve gjennom hele deres åpningstid. I helgen er det også stengt og jeg reiser til London på mandag (før åpningstid på 03003) med skoletur.

 

Så, dere som har peiling: Er det fortsatt mulig å få flyttet til juli (jeg skal i sjøforsvaret) - og vil det gå greit at det ikke er meg selv på telefonen når vernepliktsverket blir oppringt? (Skal få foresatt til å ringe. Alternativ må jeg bare ringe fra London(!)). Også, denne fristen på 11. April for utsettelse, gjelder den også for flyttnig av tider?

 

Og når det kommer til utsettelse vil jeg helst unngå det, og få førstegangstjenesten unnagjort før jeg begynner høyere utdanning.

 

Mye spørsmål her, men fikk litt panikk akkurat nå. Har helt glemt datoen på millitæret i det siste siden jeg har konsentrert meg så mye på hva jeg skal studere!

Endret av akarno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...