Gå til innhold

"Lydløs" kraftpakke, synspunkter søkes


Anbefalte innlegg

Eg vurderer å sette sammen denne PC-en:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58375

 

Eg har ein mist psu frå før av...

 

Planen er å klokke den litt opp. Eg kommer te å bruke den te mye forskjellig, og siden eg driver mye programmering så hender d eg kjører ting som krever ein del datakraft.

Eg vurderer å gå for 8GB ram for å kunne ha ein grei ramdisk, slik at diskytelse blir eit mindre problem når eg jobber m den type oppgåver...

 

Er det nogen som har nogen synspunkter? Ting som ikkje passer i lag først og fremst, og såklart om nogen har forslag til andre deler eg bør bruke så ønskes alle forslag velkommen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det hovedkortet er ikke glad i quad cpu, fikk kun en moderat klokk på min quad på det. så kanskje et asus p5k-vm det opplevde jeg som mye bedre enn p5b, dro 700 mhz høyere klokk med samme cpu. er m-atx 610,- hos amentio.

 

ikke mest power i det skjermkortet du har valgt men du skal vel ikke spille så mye. hvis du skal er hd 3850 et bedre valg bare litt dyrere og optil dobbel ytelse

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

billigste hd3850 er vel bare 200,- over det du har valgt og blir lovprist på silentpcreview.com LINK for og lage minimalt med lyd. bruke lite strøm og yte veldig fint. måtte bare forklare anbefalingen min litt bedre :)

 

 

hvis du ikke har behov for så mye pci spor er det kortet jeg linket til veldig bra, til en meget god pris. så jeg anbefaler det veldig mye.

 

ellers kommer jo de noctua viftene med en motstand som halverer viftehastigheten så du trenger strengt tatt ikke viftestyring. men noen 3 pin y-split

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...