Gå til innhold

[LOTRO]Begynne å spille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt det veldig lenge og elsker det. Det minner vagt om WoW, EverQuest 2, Vanguard, Guild Wars og alt det der, men er helt klart et "eget" spill. Det ser utrolig bra ut (spesielt om du kjører det med DX10, mange detaljer skrudd opp og høy skjermoppløsning) og er morsomt å spille.

 

Men som Zealuu sa, første måned er gratis uansett, så hvorfor ikke prøve? Bare husk at det nok vil ta litt tid å oppdatere det, og du kommer nok til å bli sittende ganske lenge om du blir hekta.

Lenke til kommentar
Jeg har spilt det veldig lenge og elsker det. Det minner vagt om WoW, EverQuest 2, Vanguard, Guild Wars og alt det der , men er helt klart et "eget" spill. Det ser utrolig bra ut (spesielt om du kjører det med DX10, mange detaljer skrudd opp og høy skjermoppløsning) og er morsomt å spille.

 

Men som Zealuu sa, første måned er gratis uansett, så hvorfor ikke prøve? Bare husk at det nok vil ta litt tid å oppdatere det, og du kommer nok til å bli sittende ganske lenge om du blir hekta.

 

Så det minner om nesten alle MMORPG vi kjenner til ;) Ja, fordi det er eit.

Eg har spilt lotro i snart eit år, elsker det for alt det er verdt. Anbefaller det på det varmeste å begynne.

Eg spelar på Laurenlind RP, utrulig mange greie folk der ;)

 

edit: Litt lei av at så mange prater om at det er ein WOW kopi etc

Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar

Ja, det er likt mange vestlige MMORPG'er, men er det en bra ting? (asiatiske MMORPG'er er litt... skal vi si "for spesielt interesserte" til tider). :p Det har mange ting du finner i mange andre spill som crafting, grinding (mest for quester, crafting og deeds) og slikt, men det er mange ting du ikke finner i så mange andre som hobbiter. :p Dessuten har det en sjarm jeg ikke har funnet i mange andre spill. Meget bra spill det absolutt er verdt å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...