Audun B Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (endret) Hei Jeg fikk tak på Gears of War her om dagen. Har ok PC til å dra det på middels grafikk, og kjører windows XP SP2 32 bit. Når jeg starter spillet får jeg en sånn "Du må laste ned AMD Prosessor driver 1.3.2.16", men om jeg trykker på den får jeg bare en install for 1.3.2.0, selv om jeg finner filer de riktige setupene på nettet osv. Så jeg trykket skip. Spillet startet, og alt virker bra. Jeg får starvideoen der jeg er i cella mi, men med en gang jeg får kontroll over karakteren så sikter han type kl 11 opp i taket og snurrer rundt. Det hjelper ikke å gjøre noe med musa, men kan fortsatt bevege mer rundt, selv om det er fryktelig vanskelig. Noen som vet hvorfor det blir slik? Eller hva jeg kan gjøre for å få fikset det? Og er den prosessordriveren SÅ viktig? I tilfelle, hvordan får jeg installert den når updaten kun vil installere 1.3.2.0? Hjelp meg, for jeg vil spille nå! Audun Endret 4. april 2008 av Audun B
Audun B Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Rettelse, jeg kan tydeligvis ikke bevege meg noe særlig. Kan heller ikke skifte hvor jeg ser med musa. Snurringa går treigere om jeg trykker på "Aim", og skjermen slutter og snurre, mens fyren snurrer når jeg trykker på Q. Har rebootet og sjekket at ikke en tast på tastaturet var sticky osv.
Audun B Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Med henhold til retningslinjer, så sier vi at jeg lånte det av en venn og kan starte spillet uten CD.
Audun B Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Testet å koble ut både mus og tastatur. En ting om gangen, og begge samtidlig. Men ingen forandring.
Audun B Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Problem løst. Jeg plugget ut min Gitar Hero III gitar, og da funker alt fint. Hehe, så teit slike ting er noen ganger. Tråden kan stenges / slettes eller whatever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå